Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er i gang med tredje og siste forsøk nå. Etter to negative forsøke i oktober og februar er motivasjonen og håpet litt borte. Men det eeer jo mulig - noen suksesshistorier der ute?

Dette er siste forsøk fordi vi må ha gentesting av embryoene før innsett (pga kromosomfeil hos meg, jeg har hatt mange aborter) ikke er levedyktige...). Private forsøk med gentesting er altfor dyrt for å fortsette på egenhånd. Så det er Nå det gjelder... uttak 1. juni!

Third time lucky, anyone??? Trenger inspirasjon!

Fortsetter under...

Her kommer MASSE inspirasjon fra meg!!! Vi holdt på å gi oss etter 1ivf, 1 icsi og 1 frys med blendahvite tester. Klinikken fikk oss til å ta det siste forsøket og svups, der satt det jammen. Har nå nr 4 i magen etter å ha fått tvillinger først og så en fryseprinsesse og venter nå en frysebaby til, så i løpet av 5 år skal jeg visst bli 4barnsmamma - er veldig takknemlig for at legen på klinikken sa at "noen trenger bare noen flere forsøk for å få kroppen på gli" - jammen hadde han rett;) Masse lykkeønskinger til dere!

hei!

Testet positvt i dag - i tredje gjennomførte forsøk med ED. Litt tidlig for meg å juble kjenner jeg - men det har altså ikke vært positivt før (en frossen, en fersk, og nå et forsøk med frosne embryoer) - så det er i allefall mulig å teste positivt på tredje forsøk!!

Lykke til!!

Strålende!! Ble litt mer optimistisk kjente jeg!

Knerte - firebarnsmamma, så heldige dere har vært! Jeg har en fra før (han kom naturlig etter tre års prøving, innimelllom fire aborter) og håper altså nå på én til. Men kanskje vi også skulle gå for tvillinger, hehe :) Lykke til med graviditeten!

Sunshine12: Gratulerer så mye med den positive testen i dag!! Er litt nysgjerring på ED - det en nemlig et alternativ for oss dersom dette siste forsøket ikke gir noen levedyktige embryoer. Vil du fortelle hvor dere har hatt behandlingen? Er veldig usikker på hvilke land vi evt. vil se på osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...