Hilde35 Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Hadde nettopp en snodig opplevelse. Var akkurat som babyen i magen "pustet" kjempefort...magen bevegde seg fort ut og inn. Rart å se på,hehe. Lurer litt på hva han driver på med der inne. ;-) høre med JM i morge...
Mamma til tre gutter Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 dette har eg og opplevd flere ganger, men har ingen aning om ka dette er... du får spørre jm i morgen og legge svaret ut her...
Snart_er_vi_4 Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Akkurat det har jeg opplevd også 3-4 ganger den siste uken. Sa det til legen i dag men han mente det var livmoren/muskler hos meg...
cici83 Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 jeg har opplevd noe annet merkelig en gang i går og en gang i dag en son klikk/knepp lyd fra megen.. ganske merkelig bare en gang.. noen som vet hva det er ? er i uke 36+2
Hilde35 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2012 Da fikk jeg spurt JM angående det jeg lurte på. Hu sa at det var den lille i magen som gjorde det....mest sannsynlig når h*n tisset. Jeg har også hørt de kneppe-lydene...glemte å spørre JM om det da..kanskje det er noen andre som veit hva det er...
toband Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 akkurat sånn har jeg det også... Men siden pulsen er såpass mye høyere enn vår, er det vel sånn de puster. men merkelig når det skjer! Kjennes så godt fra utsiden!!
Snart_er_vi_4 Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Hører også de kneppelydene daglig. Leste her inne for litt siden at noen hadde fått beskjed av jm at det var fra den lille på samme måte som våre ledd lager en kneppelyd i blant. Noen som og hadde fått høre at det var strekklydd av livmoren....
Hilde35 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Jeg tror også at det er babyen som lager disse lydene, men snodig at det skjer når den lille ligger stille... Endret 15. mai 2012 av Hilde35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå