Gå til innhold

Gullringtrikset...

Gutt i oktober

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har prøvd å få gullringen til å enten gå fram og tilbake eller rundt i ring over magen?? Og stemmer dette?

Jaa,jeg har 3 barn og venter nr 4.Det stemte med alle 3 av dem.4.vet jeg ikke kjønnet enda.Ringen viste jente da,så vi får se om noen dager om de stemmer.

Tok den testen til alle venner og familie,og det stemte med alle.jente:går i sirkler , gutt:pendler frem og tilbake.

Tar den ikke over magen,men på håndleddet.Hvis du tar den over magen,stemmer den ikke :)

Annonse

Annonse

Ja det skjønner jeg.Jeg vil vite det,samtidig vil jeg ha spenningen frem til fødsel.Hvis jeg får vite det blir spenningen borte.Hvis jeg ikke får vite det kan man ikke forholde seg til enten rosa eller blått.UFF,dette er vanskelig :)

Før å sei det sånn er d veldig spennænde å ikkje vete og:):):)

Ja det skjønner jeg.Jeg vil vite det,samtidig vil jeg ha spenningen frem til fødsel.Hvis jeg får vite det blir spenningen borte.Hvis jeg ikke får vite det kan man ikke forholde seg til enten rosa eller blått.UFF,dette er vanskelig :)

Før å sei det sånn er d veldig spennænde å ikkje vete og:) :):)

ja,det er det.Men ringen viser først 3 gutter på meg så en jente.Vi får se :)

Forsøkte oss på dette i går, i morgen venter ul med svar...

Vi fikk frem gutt over håndleddet. Helt merkelig hvordan den bare bevegde på seg av seg selv frem og tilbake. Mannen min ble helt satt ut, han har insistert på jente fra dag 1. Så morgendagen vil vise...

Du må oppdatere oss når du vet kjønnet da :)Lykke til :)

Forsøkte oss på dette i går, i morgen venter ul med svar...

Vi fikk frem gutt over håndleddet. Helt merkelig hvordan den bare bevegde på seg av seg selv frem og tilbake. Mannen min ble helt satt ut, han har insistert på jente fra dag 1. Så morgendagen vil vise...

Må få vite kor det gjekk på ultralyden:) Kor tid he du termin forresten ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...