Venter nr tre <3 Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 I går kveld begynte jeg å bli dårlig. Føltes sår i halsen. I natt tok det seg opp, og var helt j.... Jeg trodde at jeg ikke fikk puste. Fikk opp litt rødt/oransje slim som gjorde kjempe vondt å hoste opp. Dro til legen så fort det åpnet på kontoret hans. Og fikk beskjeden om at jeg har et virus i luftrøret. CRP var på 20 og han ville jeg skulle komme ned igjen i morgen ettersom han trodde CRP ville stige. Jeg har aldri hatt så vondt i brystet noen gang som jeg kan huske. Og jeg kaldsvetter hele tiden. Nå er både jeg og sambo bekymret for om den lille kan ta skade av dette? Jeg har hørt og lest begge deler. Legen skrev ut penicillin, men han trodde ikke at det ville virket. Og sa jeg må vente til det går over av seg selv. Han sa at om jeg følte meg dårligere måtte jeg ringe ned. Noen som har vært sånn dårlig? Og kan fortelle meg om baby tok skade eller ikke? Her er baby mye roligere enn hun pleier. Men jeg har tydelig kjent henne flere ganger i dag
anonym91 Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 om du har smerter kjenner jo ikkje babyen det.. så lenge du ikkje har feber kommer nok babyen seg fint gjennom det men om du får feber bør du ta paracet for og få den ned gjenn, det kan vere farlig.
Venter nr tre <3 Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2012 om du har smerter kjenner jo ikkje babyen det.. så lenge du ikkje har feber kommer nok babyen seg fint gjennom det men om du får feber bør du ta paracet for og få den ned gjenn, det kan vere farlig. Ok så det er feber som ikke er bra altså?. Viruset får ikke baby? Takk for svar
Bamsemams74 Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Uff, dette hørtes ikke godt ut. God bedring:)
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Nei babyen tar ikke skade, men kan det av høy feber. Så ta en paracet om den skulle bli høy eller at du skulle ha veldig vondt! Er ikke farlig for babyen at du tar paracet. Med måte selvfølgelig. God bedring, håper det går fort over!
Ludviksmamma Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 i følge lommelegen.no tar ikke baby skade av feber under 40 grader, da magen regulerer sin egen temp før dette...
Venter nr tre <3 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2012 Takk for svar jenter. Formen er den samme, ligger på sofan med papir, halstabletter og teppe. Håper dette går over fort. For jeg er rimelig tappet for energi nå altså. Heldigvis noen uker til fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå