Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mye mensmurringer det første ukene, så forsvant det - og nå er jeg uke 8+4, og kjenner at det murrer igjen. Er det vanlig at dette kommer og går? Ble litt bekymret da jeg kjente på murringa i dag... det kjentes litt vondt, men ikke veldig. (Har ikke hatt noen blødninger)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg har det kommet og godt ja. Har ikke kjent noe på noen uker nå. Er 11 uker.

Tenker at det er vel helt normalt og prøver å ikke bekymre meg så veldig :)

Skrevet

Ok takk! Dette er min første graviditet så jeg bekymrer meg for alt mulig!

Skrevet

helt vanlig hos meg ihvertfall ;) det kommer og går, ettersom hva jeg bruker dagene til og om jeg stresser litt mye.

Skrevet

Er min første også. Føler ikke jeg har peiling på noenting :D

Men er litt lei av å lese om så mye negativt og endeløse bekymringer. Folk jeg kjenner ber meg nyte tiden, så jeg tenker at dette må jo bare gå bra!! Vil ikke ha det på noen anna måte :P

Og om det ikke går bra så er det nok en grunn til det. Jeg gjør det jeg kan for å beskytte den lille.

Kan jo ikke fatte at det levet et lite "ailien" på 4 cm inni meg. Som forøvrig gjorde mange sprell på UL :)

Lykke til. Dette går nok så bra ska du se :)

Skrevet

Heisann:) jeg er gravid med mitt 5 barn og det er helt normalt med murringer og stikninger i forste trimester. Er livmoren som strekker seg og blir storrre og noen ganger kan det vaere kynnere og det er ikke farlig, det er livmoren som "trener" til fodselen:D

Lykke til med svangerskapet og nyt graviditieten<3

Skrevet

Kommer og går under hele graviditeten de mensmurringene synes jeg, både med førstemann og denne her (er 27+3) har det vært sånn :)

Skrevet

GOdt å høre. JEg er 4+0 i dag og har masse. Er jo llivredd siden vi endelig har fått positivt etter 6 ISCI forsøk. Så tanke nå om å miste det vi endelig har fått til - uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...