Gå til innhold

Kanskje snart <3 89

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koss går det med rugingen. Eg merke i ingenting eg ! Bør jo snart bli dårlig igjen vis eg ska bli gravid siden det blusset opp ved graviditet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker ikke noe særlig jeg heller, men prøver så godt jeg kan å ikke ta sorgene på forskudd. Siden jeg har testet positivt en del ganger før så vet jeg hvilke symptomer som er ekte. Litt dumt egentlig, for går bra rundt å kjenner etter, Hehe! Men har lest om flere dom har testet positivt til tross for mangel på symptomer, så satser på at du og jeg er en av de;) Hvis ikke så bør symptomene komme snart:p Sniktestet i dag slik som jeg pleier for å se om Ovitrellen er gått ut av kroppen, men det er den ikke selv om jeg er på 10 dagen i dag... Spennende! Hvordan går du dagene til å gå? Føler jeg bare sitter å tenker på dette uansett hvor jeg er..

Skrevet

Min hadde gått ut på dag 10 så mine tester er negative. Tok bare en på mandag så det var for tidlig skulle bare sjekke.

Jeg kjenner av og til noe i magen men det er så lite at jeg ikkje har troa på at det er det. Får bare håpe til siste slutt

Skrevet

Ja er mest vanlig at Ovitrellen er ute av kroppen innen den 10 dagen, merkelig at det tar litt lengre tid hos meg.. I dag var testen svakere og kjente at verden raste et lite øyeblikk. Litt av en berg og dalbane dette.. I dag har jeg ingen tro på at dette har gått rette vei selv om det er tidlig. Har testet positivt denne dagen de gangene jeg har vært gravid (SA og kjemiske). Kjenner absolutt ingenting på kroppen heller. Uff, tørr ikke å tenke tanken hvis ikke dette siste forsøket går... Blir lenge til neste hvis vi får flere. Har ikke fått svar fra Haukeland en gang, 2 måneder siden vi sendte søknad:( Dette ble et langt syteinnlegg.. Håper det går bra med deg ihvertfall:)

Skrevet

Jeg har heller ikke troen !! Har ikke tatt test så eg vet ikkje enda koss de e men eg bare føle på meg at det ikkje har gått bra !!

Kjedelig at dere ikke har fått svar fra det offentlige. Dere har hatt alle forsøkene privat da har dere hvertfall rett på i offentlige

Men er det ikke litt tidlig for deg å teste du ligger jo to dager bak meg ?

Skrevet

Jeg har troen på deg jeg:) Med flere egg på frys så tror jeg ikke du er langt unna graviditet om det ikke skulle gå på dette forsøket. Men det SKAL gå:D

Regner med vi har krav på offentlige forsøk også, men det føles feil å gå fra privat til offentlig og ikke motsatt, Hehe! Men det er jo et valg vi tok når vi ikke orket køen. Har også stor tro på tileggsmedisinene man lettere får i det private enn offentlige. Men skal aldri si aldri, Haukeland har jo fått det til på mange så...

Jo er litt tidlig å teste 9dpo som jeg er i dag, så håpet er ikke ute. Mange mener det er dumt å teste tidlig for da kan man oppdage kjemiske hvor gleden ikke varer lenge slik som jeg har gjort. Men for min del synes jeg det er bedre å forberede meg på at TR kommer eller negativ test på testdagen. Har lest at gjennomsnittet ligger på 100 i hcg 14 dpo pluss minus litt. Siden det dobles ca annenhver dag så er det mulig å få svake streker før 14 dpo, men siden noen egg fester seg sent i produserer hcg sent så er jo dette også variabelt. Gir ikke opp håpet helt ennå, det er nok litt for tidlig:)

Skrevet

Eg klør i hendene etter å teste eg og så godt mulig det svis av en i dag ! Men det kommer til å være negativ

8 egg på frys så har noen sjanser til ja. Vet du om en får lov å gå rett fra ivf til frys eller om en må vente en syklus. Hadde vert kjekt få begynt rett på.

Skrevet

Tok en nå og den var så blank så blank :(

Skrevet

I dag kjenne eg litt i eggstokkene så håpe litt overstimuleringen blusse opp :)

Skrevet

Kjedelig at testen var negativ, men satser på vi begge tester positivt om noen dager;)

Aner ikke hvordan det er med frys, har aldri fått noen egg på frys. Men mener at du kan starte opp rimelig kjapt med det:)

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting... Tok en test til (for jeg har fritidsproblemer i rugedagene:P) og nå er testene sterkere enn i går og i morges? Hmmm.. Blir helt forvirriet, enten er jeg en av de få som har økende hcg etter Ovitrellen eller så er dette nok en kjemisk. Tørr ikke å tro noe annet... Lgger ved bilde men spørs om den svake streken kommer frem:

post-785237-0-28230000-1337862118_thumb.jpg

Skrevet

Spennende da !! Har du tatt en i dag da ?

Skrevet

Ja, har tatt flere, har lagt bilde ut på den andre tråden fra i går som jeg laget... Nå begynner jeg å tro at dette ikke er Ovitrellen, men frykter kjemisk selv om det er tidlig å si noe om det ennå. Har du testet i dag eller? :)

Skrevet

Nei eg har ikkje testet og reiser på hytta om noen timer og tar ikke me meg tester tror eg. Men eg tror ikkje på det. Ble du overstimulert ? Merker du i såfall noe til det nå

Skrevet

jeg testet alikvel jeg før eg reise og så på den ( hvit ) la den fra meg på badet og en time etter så eg at det var to streker på den... Så kanskje det er noe på gang hos meg og :)

Skrevet

Wohoo, så bra:D Da har vi noen spennende dager foran oss:) Jeg har ingen symptomer og kjenner ikke noe til overstimuleringen. Hadde mye murringer i går, men i dag er det helt stille... Ikke oppblåst lenger heller.

Skrevet

her er bilde av testen min

post-801373-0-98252300-1337947647_thumb.jpg

Skrevet

Synes nå den så veldig positiv ut jeg :) En god del sterkere enn mine streker ihvertfall :)

Skrevet

Som du sikkert ser på dette bildet så er streken min svaaak... Denne er tatt utpå dagen i dag, holdt meg i 3,5 time og hadde vært på do 2-3 ganger tidligere på dagen. Strekene mine er kun svake skygger som så vidt kan skimtes før tidsfrist og blir ikke sterkere før en god stund etter.

post-785237-0-44401700-1337956847_thumb.jpg

Skrevet

Jeg vet jo ikke når eg fikk streken på min når eg gikk så var det jo ingenting men tror ikke eg ventet i 5 min.

Håpe det er positive streker for oss. Strek er bedre en ingen strek

Skrevet

I dag var testene helt blendahvite, så da ser det ikke ut som det går rette veien. Hvordan går det med deg Metti :)?

Skrevet

Det kom en veldig svak strek på testen innen tidsfristen men etter så har det kommet en tydelig strek frem. Men jeg har begynt å spotte så eg vet ikkje ka eg ska tro. Kan legge inn bilde senere

Skrevet

Så drit at testen din ble negativ men jeg håper enda på at det blir positivt te slutt

Skrevet

Synes det høres lovende ut jeg:) Spottingen kan jo også være festeblødning, kjøre slimhinner osv... Satser på det:) Ja legg ut bilde:D

Skrevet

her er bilde av testen... Har ganske mye kramper og stikk i magen men økende spotting så tiden vil vise om det blir kjemisk eller graviditet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...