Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg søkte om overgangsstøtte, la ved meklerattest og kopi av samværsavtale underskrevet av begge... Nå får jeg brev fra nav om at de skal ha erklæring om samlivsbrudd underskrevet av begge parter... Men hvor får jeg tak i en slik erklæring? Trodde virkelig det var nok med det jeg hadde sendt med..men, nei...
Koala *g07* Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Høres rart ut, mulig de krever noe mer utover meklingsattesten som beviser at far bor på annen adresse.
anonym91 Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 eg fikk en i posten eg fylte ut.. tror ikkje det er skjema på nav sine sider..men sikkert godt nok om du skriver en lapp selv og begge skriver under på den. men du må legge ved en forside som nav krever på alt, den lager du på nav sine sider.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Står her at de krever det: http://www.nav.no/Familie/Enslig+mor+eller+far/Enslig+mor+eller+far/169547.cms Vi skrev bare: Vi, Nina Hansen og Klaus Hagen + personnr på begge to, erklærer med dette at vårt samliv tok slutt den 03.07.2010. Underskrift av begge to.
♠️SparEss♠️ Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Jeg søkte om overgangsstøtte, la ved meklerattest og kopi av samværsavtale underskrevet av begge... Nå får jeg brev fra nav om at de skal ha erklæring om samlivsbrudd underskrevet av begge parter... Men hvor får jeg tak i en slik erklæring? Trodde virkelig det var nok med det jeg hadde sendt med..men, nei... Jeg har nettopp gjort det samme og det finnes visst ikke noe godt utarbeidet skjema for dette, så de sa det holder med å skrive en erklæring selv. Jeg skrev noe ala dette: "Vi erklærer med dette samlivsbrudd etter lengere tids samboerforhold. Samboerforholdet ble avsluttet (DATO)." -Underskrift av begge parter og NAV var mer enn fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå