Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt her de siste dagene, synes dere virker som en flott gjeng..

Jeg er ruger på et flott egg i et fryseforsøk. Satte inn 11 mai, og har testdato 24. Mai. Hører til hos Klinikk Hausken.

Har to fantastiske gutter. Eldste kom på andre IVF hos KK Haukeland, minsten kom på første ivf hos Klinikk Hausken. Hadde to negative fryseforsøk hos Haukeland før vi gikk til Hausken..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143936966-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen:-)

Det blir spennende å se om du lykkes m å få 3.mann! Spennende m rugetid.

Jeg har også to barn (jente på 5 og gutt på 2,5.) Har så inderlig lyst på en til! Har hatt to neg fryseforsøk i feb og mars. Har brukt opp fryseegga. Nå har mannen min begynt å få kalde føtter, og sier han ikke vil vi ska ha flere barn. Buhu. Men det blir uansett ikke aktuelt før til høsten. Har hatt en utbrenthets-tilstand siden i slutten av mars (pga jobb) og må komme meg helt først. Men vi får se om det er mulig å få overtalt han igjen!

Masse lykke til m rugingen! :-)

Her sa egentlig mannen litt nei etter andre. Har vært tøffe år. Men vi hadde 5 egg på frys, så vi kjører på. Nå er vi klar for en ny bebis. Og kommer nok til å kjøre fersk forsøk om vi ikke lykkes på fryse eggene. Har lyst å bli ferdig med prøver/slite modus og komme videre i kose oss modus. Ta vare på kroppen med hjelp av medisiner som ikke kan brukes om en vil bli gravid/er gravid.

Lykke til videre, og håper jobbtingene og mannen er på gli =)

Annonse

Hehe.. Ser at den kunne tolkes feil. Ikke tøft med småbarn. Vi har to supersnille gutter... Tøft med tanke på å være prøver, slanking for å få prøve, sterk grad av PCOS. Alt som følger med. Nå er vi klar for å kunne tenke på kropp bare av den grunn at det er for meg selv. Men null press, få regulert kroppen med p-pillere etc. Ser frem mot en mer balansert mamma... Holdt på i 9år nå.. 6 med ass.befruktning. Vi vet at vi er kjempeheldig, men det har jammen vært tøft også..

Skjønner du har hatt en tøffere Ivf-tid enn meg. Det er jammen ikke verst at dere går for nr 3!!! :-)))) Utrolig bra.

Jeg har nok ikke hatt det så tøft i prøveperiodene, men har vært konstant sliten de siste åra pga lite søvn. Minsten har hatt flere perioder m dårlig nattesøvn. Han er også svært aktiv (som er utelukkende positivt!!) men litt slitsomt for foreldrene. Men det er lite søvn som har vært mest slitsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...