Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Blir de satt tilbake til mastercardet jeg betalte med? Har hatt en sak hos dem om en ikke mottatt vare. Fikk Mail om at saken var løst å at jeg hadde mottatt en refusjon fra paypal på det beløpet jeg hadde betalt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Ja, du får det på kontoen du betaler med
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Så de kan sette tilbake på mastercardet ja, så kjekt Takk for svar!
Fruen i huset Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Nei, du får det på din paypal så kan du overføre derfra igjen.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Men jeg gjorde kjøpet som gjest... Har opprettet paypal konto nå. Men vet ikke om de finner ut av det.. Vet ikke hvor lang tid en slik refusjon evt. tar. Men det er ingenting på den paypal kontoen hvertfall. Takk
Fruen i huset Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Men du må vel opprette en konto på paypal for å handle med paypal? Samme om du var gjest på nettbutikken da Refusjon tar bare ett par sekunder fra paypal til paypal.
Fruen i huset Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Åhh, du betalte IKKE med paypal, sorry, er litt treig her :-) Da kommer pengene tilbake på kortet, det tar noen dager (banken som er treig, ikke paypal)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Hm... Jeg brukte paypal når jeg betalte. Men jeg hadde da ingen paypal konto. Når jeg så tok kontakt med paypal fordi varen ikke kom, opprettet din en sak. Da skrev de at jeg hadde betalt som gjest. Så jeg har vel betalt via paypal, men ikke som innlogget kunde der.. Hm... Visste faktisk ikke at man kunne ha konto der heller, bestiller sjeldent fra nettet. Får vente å se da om pengene komme tilbake på kortet jeg betalte med Takk for svar
Fruen i huset Skrevet 14. mai 2012 #9 Skrevet 14. mai 2012 Ååh, trodde man måtte ha paypal-konto jeg! Første gang jeg betalte med paypal måtte jeg opprette en konto.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2012 #10 Skrevet 14. mai 2012 Hehe det må man tydeligvis ikke lenger :-P Men de anbefalte meg å lage en konto når det ble sak, slik at jeg kunne følge den. Men måtte ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå