M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Når begynte du å gråte av ingenting? Hvis du er begynt med det da Husker ikke fra sist når tid det begynte, men nå er det begynt her, og jeg er 37+1 i dag, og begynte for et par dager siden... Kan det være at man begynner å innstille seg mentalt til fødsel?
Frenzia Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Hehe, er det en sånn universal-ting? At man gråter for ingenting i noen uker før fødsel? Håper ikke det skjer med meg, for det orker jeg ikke. Det holder med at jeg i dag glemte å gå på jobb og istedet sovna i senga utover dagen, våkna gjennombløt og hadde bare lyst til å se på gardinstoff i Sparkjøp-katalogen. Kjenner ikke meg selv helt igjen...
Mamma´n til lillemor Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Jeg hadde det litt sånn i første trimester, jeg. Begge svangerskap. Har ikke hørt at det er vanlig i siste delen, og har det heldigvis ikke sånn nå 39 + 5. Men etter fødselen ble jeg emosjonell for ingenting husker jeg, huff. Var vel etter to-tre dager.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2012 Hehe, er det en sånn universal-ting? At man gråter for ingenting i noen uker før fødsel? Er ikke sikker på det altså...... Men er jo lov å håpe på at det er et tegn på at noe er rundt hjørnet
ariel78 Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Leste et svar i spør jordmødrene her at det visstnok var vanlig når fødselen nærmet seg for at en skulle lettere knytte seg til barnet og være " følesmessig åpen" eller hvordan jeg skal si det. Jeg har 6 dager igjen og har hatt et par sånne dager de siste ukene, men det har dessverre ikke dukket opp noen baby foreløpig..
toband Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 jeg har begynt med det nå i den siste uka. er 36 fullgåtte i morgen... Kanskje det begynner å nærme seg noe da! Ikke moro, men heldigvis kort tid igjen til termin.
VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 jeg har begynnt og. er 37 uker. hørte en sang på radioen i dag. trur det var always med bon jovi (eller ka han heter) då begynte jeg å stortute. bare fordi jeg synst den var så fin! måtte stoppe bilen og tørke litt tårer sånn at jeg kunne se veien. hehe Blir flau over meg selv for å vær så hormonell
Mamma&skatt Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 jeg griner og blir rørt for alt som har med barn og familie osv. å gjøre sitter å griner når jeg leser fødselshistorier, og nå nettopp øvde skolekorpset her i gatene og ble rørt av det og.. men griner ikke av alt, bare det som har med barn og familie osv..
anna_duck Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 Det har vært sånn innimellom her ;-) Senest i kveld da jeg skulle lese for datter. Leste "Piken med svovelstikkene" Uff, den er trist den :-( Måtte svelge litt tårer for å få lest ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå