Gå til innhold

må bare spørre..se hit spå snupper..spår dere tilbake.

Anbefalte innlegg

Joda..

da har ENDELIG el kommet..

har hatt el smerter from hell denne pp lenge siden sist jeg hadde så innmari el smerter..

mulig det er positiv at man er mere fruktbar da..

så lurer jeg på da..(som vanlig)

noen som får opp noe ang graviditet på meg denne pp?

født2 april69

han24 jan64

får dere opp hvor mange barn?Tvillinger/trillinger?

kjønn?

spår dere tilbake...selvfølgelig... :-)

klem

Fortsetter under...

heisann :)

jeg får inn gode graviditetskort på deg nå :) men usikker om det er denne pp eller neste :)

ser du noe ang graviditet på meg? :)

meg:210488

han:120883

hei tyrjente..

Er du allerede gravid?

det får jeg opp her..føler sterkt at enten er du gravid nå eller så er det like om hjørnet..

ser ei lita jente på deg...

tusen takk for at du tok deg tid..

hei hei det er veldig nærme nå ;) krysser for at du får den til å sitte nå ;) lyst å skrike JIPPI kremt ;) hehe

hei bae88

ps. høres veldig spennede ut.. :-)

Annonse

jeg får inn gode graviditetskort på deg nå :) men usikker om det er denne pp eller neste :)

hei tyrjente..

Er du allerede gravid?

det får jeg opp her..føler sterkt at enten er du gravid nå eller så er det like om hjørnet..

åå, det er jo det beste svaret jeg kunne fått :D

over ikm, ca 1 uke.. men ingen pos test.. men så håper jeg at jeg har sein hcg stigning denne gangen også.. sist fikk jeg positiv i uke 7 :)

hei tyrjente..

Er du allerede gravid?

åå, det er jo det beste svaret jeg kunne fått :D

over ikm, ca 1 uke.. men ingen pos test.. men så håper jeg at jeg har sein hcg stigning denne gangen også.. sist fikk jeg positiv i uke 7 :)

oi dette blir jo spennende å se..

Føler mulig det klaffer denne gangen. :) 1 barn. Får bare inn ei jente på dere! Når blir jeg gravid igjen? Går det svangerskapet fint? Kjønn? Hvor mange barn ser du på meg totalt? F: 24.01.85

• 2 uker senere...

hei tyrjente..

Er du allerede gravid?

er det mulighet for at jeg kan være gravid?? selv om jeg hadde mensen.. den var så annerledes og jeg har mye stikkninger nå..

Annonse

ja, den var frekk! og i tillegg, også er det ikke sikkert at solrose1 ikke har vært her inne en gang..

og det er faktisk vanskeligere å se på/få inn ting på de som er anonyme :)

Føler mulig det klaffer denne gangen. :) 1 barn. Får bare inn ei jente på dere! Når blir jeg gravid igjen? Går det svangerskapet fint? Kjønn? Hvor mange barn ser du på meg totalt? F: 24.01.85

hei søta..

da har jeg endelig fått tid til å se på deg..har vært mye i det siste med svigermor på sykhuset osv.

uansett spå deg nå..

får opp.."er du gravid nå?" får opp at du alt er gravid eller at det er like om hjørnet..får opp noe positivt som skjer i sommer..mulig graviditet..ja svangerskapet vil gå fint ser jeg...ser du får jente..

lykke til vennen og takk for at du tok deg tid.

klem fra meg

Spår tilbake skriver du, så gjør du ikke det??

hei...som jeg har skrevet tidligere her inne spår ikke anonyme da det er vanskelig å få opp noe..men spår deg om du sender pm til meg med litt mere info om deg selv...ok?

klem

hei søta..

da har jeg endelig fått tid til å se på deg..har vært mye i det siste med svigermor på sykhuset osv.

uansett spå deg nå..

får opp.."er du gravid nå?" får opp at du alt er gravid eller at det er like om hjørnet..får opp noe positivt som skjer i sommer..mulig graviditet..ja svangerskapet vil gå fint ser jeg...ser du får jente..

lykke til vennen og takk for at du tok deg tid.

klem fra meg

Takk for svar! Det har ikke klaffet denne gangen. Vi valgte å ta en pause i en mnd etter aborten. Venter mens om et par dager. Men neste el kjører vi på.:) godt mulig at det er det barnet du ser da!! :) håper det!!

God klem!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...