bolla12 Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Når er det vanlig? Jeg skal settes igang om to uker. Er det noe kontroll på forhånd?
2004+2006 og 2012!!? Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 jeg skal settes igang om 11 dager og skal ikke på noe sjekk før vi skal møte opp på føden den dagen vi settes i gang. men i forbindelse med UL i dag så sjekket de modenhet på meg, og nå sitter jeg med veldig vonde maserier, men tror ikke det er vanlig før den dagen du blir lagt inn.. du kan jo evt be din jordmor om å sjekke...
bolla12 Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2012 Ok. Skal på ny kontroll i morgen, kanskje høre med de da. Blir det katetere, gele, piller?? Grugleder meg. Har hørt det kan gjøre innmari vondt å bli satt igang. Har haste ks fra før.
2004+2006 og 2012!!? Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 hvordan de setter igang kommer ann på hvor moden du den dagen....om det blir piller, ballong, drypp eller de tar vannet vurderer de der og da. jeg håper på at de tar vannet og at riene kommer i gang,,, forbreder meg på at vondt gjr det uansett. Har to vidt forskjellige fødsler bak meg som startet naturlig så er er forbredt på hvor vondt det er... lykke til
bolla12 Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2012 Jeg fikk beskjed om ballong uansett pga tidligere ks..men blir spennende å se. vondt gjør det nok uansett, men har hørt fødsler som starter med igangsetting kan være hakket vondere. Men men....går nok bra uansett:) Masse lykke tikker å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå