Gå til innhold

Ved kynnerar/rier før planlagt KS. Når ringe føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ventar nr 3 med KS no, noko som betyr at eg ikkje skal gå i fødsel. Men, eg har jo ikkje lyst til å reise på føden om det berre er kynnerar og "tullerier" heller. Er det nokon som veit kor lenge ein kan/bør vente før ein ringjer føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ringe med en gang du føler rier eller sammentrekkinger, så vill de vurdere om du trenger å komme inn til kontroll.

Jeg skal selv ha planlagt keisersnitt 4 uker før termin og har fått beskjed om å ringe ved den minste mistanke om at noe kan være igang.

Skrevet

Du bør ringe med en gang du føler rier eller sammentrekkinger, så vill de vurdere om du trenger å komme inn til kontroll.

Jeg skal selv ha planlagt keisersnitt 4 uker før termin og har fått beskjed om å ringe ved den minste mistanke om at noe kan være igang.

hvordan fikk du ks 4 uker før termin? Har du flere i magen? Skal selv ha ks, og skulle ønske jeg kunne få 2-3 uker før termin hvis den lille er stor nok (ligger 10%+ på vekstestimering), da jeg er i veldig dårlig form. Skal til samtale på sykehuset neste uke.

Skrevet

Jeg har Placenta previa total ( totalt foranliggende morkake), Jeg får keisersnitt 4 uker før fordi der er farlig for meg å gå inn i en fødsel. Da er det fare for at jeg og/eller barnet kan dø pga stor fare for blødning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...