Gå til innhold

Mange som skal på ordinær UL denne uken???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nina10

Ja jeg skal på fredag:D Gleder meg skikkelig, nurket har begynt og sparke nå så bare gleder meg til og se:) Klart tenker jo på om alt ikke er bra, men sånn har jeg tenkt helt til nå så nå skal jeg bare glede meg:) alle ukene til nå har gått super fort så tenker uka går fort:D

Annonse

Jeg skal i ettermiddag. Blir enten min verste eller beste dag i livet mitt. Skal få beskjed om jeg får beholde ungen i magen eller ei...kort sagt. Er 24+2 i dag,så syns dette er rimelig urettferdig :P Menmen,jeg prøver å være positiv :)

Ha en fantastisk dag,jenter!!!

Jeg skal i ettermiddag. Blir enten min verste eller beste dag i livet mitt. Skal få beskjed om jeg får beholde ungen i magen eller ei...kort sagt. Er 24+2 i dag,så syns dette er rimelig urettferdig :P Menmen,jeg prøver å være positiv :)

Uff da..... :( Det var trist å lese :( Men, da legger vi alle kluter til og satser på at den lille i magen din er - som profilnavnet ditt tilsier - en Fighter!!! Håper du får hilse på lillevennen din en vakker dag i august....

Klemmer til deg :)

Gjest Mammantil2prinser

Offda, dette hørtes jo ikke noe morsomt ut da =(

Men masse lykke til krysser fingrene for at det går bra i dag :)

Klem! :)

Da har jeg vært å sett på en velutviklet lillebror i magen <3 han var like vakker som sin bror, og jeg gleder meg til å få to små trollgutter i hus om noen mnd!

Terminen ble ikke flyttet. Men ifølge bmi er jeg 17+6i dag og ifølge jordmor er jeg 18+1 på samme termindato? Det burde jo egentlig vært motsatt:-/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...