Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har lite å gjøre med graviditeten,men jeg er så glad så jeg måå bare ;)

I disse dager da jeg går høygravid og sliter med diverse svangerskapsvondter og er redd forfor tidlig fødsel for jeg har sresset så mye gjennom hele svangerskapet og hadde egentlig trengt å ta det med ro nå.

Ihvertfall så er jeg nå i min aller siste praksis i sykepleien, jeg er ferdig torsdag den 24/5. Det er siste praksisdag, menalt av eksamener og oppgaver er innlevert, nå gjenstår bare fomaliteter,så 1 juni har vi avslutningsseremoni, da får jeg endelig utdelt bevis på at jeg er sykepleier.

Det har vært en lang vei, og mange har lurt på hvorfor jeg har presset meg sånn gjennom svangerskapet, det er vanskelig å forklare, men jeg har ihvertfall laget et blogginnlegg som forklarer det ganske godt, så om du ønsker å lese, så forstår du kanskje hvorfor jeg har vært så standhaftig og at enorm svangerskapskvalme med oppkast og dehydrering og mange andre plager ikke har vært nok til at jeg har tatt pause fra studien.

Jeg er veldig fornøyd, og veldig lykkelig akkurat nå.

Og tårne renner, men gu hvor jeg smiler :)

http://littkritikk.blogspot.com/2012/05/jeg-er-sykepleier.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk flink du har vært!! All ære til deg!

Skrevet

Så flink du er!! Og for en fantastisk tilfredsstillelse når man er i mål! Kan roe ned og glede deg til baby og det med roen at du ikke trenger å begynne å tenke på studiene med en liten baby.

Har selv studert litt ved siden av jobb og vært sååå umotivert nå i graviditeten, men presset meg til å gjennomføre en eksamen.

Så all respekt til deg med fulltidsstudie og klart å gjennomføre!

Hipp hipp hurra!! Kjøp deg alkoholfri champagne på polet ( den er kjempegod!!) og feir litt med gubben :o)

Gratulerer

Skrevet

Gud så deilig:) Gratulerer! Jeg husker jeg leste noen av innleggene dine for noen mnd siden, der jeg tenkte i mitt stille sinn at du var kliiin gal som skulle presse deg i gjennom skolearbeid, eksamner og praksis i svangerskapet. Så fyfader så flink du har vært. Du har all grunn til å være kjempestolt av deg selv!!!!

Skrevet

Du er bare helt utrolig! Det er helt fantastisk å komme i mål med noe man har drømt om lenge, og enda bedre når man har jobbet så hardt og ofret så mye for det som du har! Håper du sparer noen krefter til deg selv de siste dagene før fødselen, og at du slipper for tidlig fødsel. (fint med litt kvalmerabatt, men tross alt best med ferdig baby). Lykke til videre! :)

Skrevet

Helt utrolig!!! GRATULERER!!! Kos deg!! Jeg har også studert/tatt videreutdanning i tillegg til tre unger og jobb, så jeg vet hvor krevende det er.... :):):)

Skrevet

Tuuusen takk for mange fine tilbakemeldinger :D

Jeg er veldig glad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...