Gå til innhold

Liten mage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er snart 18 uker på vei nå, og syntes magen er så liten...!

Kun en liten "bulk", den syntes knapt i det hele tatt, så sant man ikke vet at jeg er gravid da. Er forholdsvis tynn fra før av. Trodde magen ville være litt større nå som jeg nærmere meg halvveis...

Flere som føler det samme ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er idag begynt på min uke 20, og jeg har det akkurat likt. Omtrent ingen mage. Folk som kjenner meg og vet jeg er gravid sier jeg "holder meg godt" til å være halvveis i svangerskapet. For jeg har jo bare en bitteliten bulk nederst på magen. Prøvde bunaden på i helga, og den passet helt fint fremdeles! Noe jeg egentlig trodde skulle være fysisk umulig når jeg var kommet såpass langt i graviditeten.

Jeg er også ganske tynn, og har merket at forbrenningen har økt betraktelig når jeg har blitt gravid (kun lagt på meg 1 kg). Men så er jeg 1,78 høy også da, så mye mulig at jeg bærer litt langt inne :) Men mini vokser som den skal der inne iallefall, det som er det viktigste.

Det skal også sies at jeg nyter litt å ikke ha stor mage, så lenge det varer. Man blir jo ganske lei magen i slutten har jeg hørt ;)

Skrevet

Sant det ;)) Er førstegangsgravid og da kommer vel også magen senere :)

Skrevet

Jeg hadde liten mage med førstemann, og så ut til å være i måned 5 når jeg var på fødestua.

Jeg har relativ liten mage nå også ifht de andre jeg har sett bilder av osv i samme måned.

Jeg tenker bare; YAII :D He he!

Godt å slippe å ha altfor svær mage også :)

Klart man ser jeg er gravid nå, iom jeg var gravid med første for under et år siden også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...