Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde testdag på fredag 11. mai (rd 15), og hadde hcg på 448. Er ikke det litt høyt? Trodde virkelig ikke dette skulle gå veien. Hadde menssmerter en uke i forveien, akkurat som jeg pleier ellers. Har fortsatt litt vondt og stikking i livmoren. Føler meg oppblåst og at det nesten synes allerede, men det er vel innbildning. Blir litt skremt av disse smertene... Er det noen her som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143936803-jippi-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Jeg er 6+0 i dag og hadde mye mensenmurringer rundt testedato, og kjenner det fortsatt.Det er helt normalt! Også heeelt normalt å være oppblåst, det er jo ikke lenge siden uttak, og dessuten gjør progesterontilskuddet at en blir oppblåst. Jeg ser av og til ut som jeg er 6 mnd og ikke uker på vei!

Så slapp av og nyt den positive testen!

Tusen takk for hyggelig svar, Satya! :) Og gratulerer så masse til deg også! Prøver å tenke positivt, men er neimen ikke lett når man endelig har oppnådd noe man har drømt om og jobbet for så lenge! Må vel bare smøre meg med tålmodighet frem til ul 4. juni. :)

Tusen takk, Høst72! :)

Hei, jeg er 5+6 i dag og har hatt mensenmurringer helt siden egguttak og opplever det daglig ennå, men alt er i orden så langt så ikke noe å bekymre seg for. Jeg er også veldig oppblåst og har vært det hele tiden. Hver gang jeg setter med ned må jeg kneppe opp buksa. Mammbukser firister veldig, men litt tidlig ennå syntes jeg :) Gratulerer så mye og masse lykke til, hyggelig med flere som får januarbaby :)

Annonse

Det er godt å høre Wishing! :) Beroligende å høre at dette ikke er uvanlig. Skal øve meg på å slappe av nå. :) Gratulerer så masse til deg også! Fint med januarbabyer :)

Tusen takk for gratulasjoner! Hyggelig! :)

Knerte: Tusen takk! Vi fikk satt inn to fine firedelte egg, så dette er spennende ja! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...