ariel78 Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 For dere som er rundt termin? Håper for min del at det ikke blir fødsel akkurat den dagen ihvertfall. Kommer babyen før spørs det hva jeg orker å få med meg, men syns det er kjedelig hvis jeg ikke får sett de eldste gå i toget. Ikke lett og planlegge for tiden å må bare ta ting som det kommer..
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Jeg skal ordne barna og få de til oppstilling til toget, og så se på toget. Utover dette skal nok ikke jeg gjøre så mye denne dagen
Mamma´n til lillemor Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Har termin 18., så innstiller meg på å ikke få med meg dagen. Men vil jo gjerne se jenta i ordentlig bunad for første gang. Vi har bestemt at vi dropper barnetoget, for det blir så langt for henne å gå. Reiser til et sted i næheten og ser på tante som spiller i korps, så middag hos svigers.
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Jeg skal ordne barna, og få de til oppstilling i toget, så skal jeg se på :)Ellers skal vi lage deilig mat hjemme og koooose oss
Con Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Jeg hadde termin 8. Mai og venter enda, begynner å innse at det blir dårlig med barnevogntrilling denne 17. Mai. Jeg er såpass på tuppa nå at om ikke lille er kommet på 17. Mai så blir jeg heller hjemme og syns synd i meg selv enn å troppe opp i telt og sitte på en stol i to timer. Mye køståing for å kjøpe noe gjør at jeg måtte hatt med meg mat og drikke hjemmefra. Så jeg skal vel få kledd på ungene finstasen og sendt de avgårde med mannen. Og er det fødsel på gang den dagen kommer mine foreldre for å ta ungene med på feiringa.
krølle... Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Jeg hadde termin 8. Mai og venter enda, begynner å innse at det blir dårlig med barnevogntrilling denne 17. Mai. Jeg er såpass på tuppa nå at om ikke lille er kommet på 17. Mai så blir jeg heller hjemme og syns synd i meg selv enn å troppe opp i telt og sitte på en stol i to timer. Mye køståing for å kjøpe noe gjør at jeg måtte hatt med meg mat og drikke hjemmefra. Så jeg skal vel få kledd på ungene finstasen og sendt de avgårde med mannen. Og er det fødsel på gang den dagen kommer mine foreldre for å ta ungene med på feiringa. Sånn kan rollene byttes om på et blunk! Jeg hadde termin 9. juni og hadde forberedt meg på en stillesittende dag med tutmage. Plutselig bestemte lille keiser at han ville ut, og nå håper jeg på å reise hjem før 17. mai slik at jeg kan trille en bitteliten tur Blir nok fortsatt "telt" på meg den dagen, for jeg tviler på at jeg passer inn i noe annet enn gravideklær til da... God feiring uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå