Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått helt dilla på Pepsi Max. Men holder meg til maks 1 glass om dagen. Det er nesten dagens høydepunkt. He he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitroner her.Deler i båter og eter i kilovis :P

Skrevet

Iskaldt vann! NAM! Og farris bris naturell! Damn, jeg er glad for det. Kunne vært verre..

Skrevet

Coco puffs frokostblanding! Og sushi

Skrevet

Knekkebrød med brunost og bringebærsyltetøy

Skrevet

Is, nesten all slaks is :/ Meen jeg må begrense meg litt der ja. Så jeg prøver å være flink :)

Skrevet

Brødskiver/knekkebrød med rekesalat eller brunost og syltetøy. Klarer nesten ikke tanken på middagsmat

Gjest Shanti ♥
Skrevet

... brunost og bringebærsyltetøy sammen?! :)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Sjokolademelk.. Friske bær med vaniljesaus... Vannmelon. Appelsinjuice... Og allslags is :)

Skrevet

Saft, iste og champis-is.... :-p

Skrevet

Is har jeg også dilla på! Dream-is og all mulig annen is. Nam! Farlig godt.

Skrevet

Her har jeg hatt merkelige mat lyster,heldigvis bare noen dager i slengen før det er noe nytt jeg bare MÅ ha. Det rareste var skive med smør,majones,pommes frites krydder oppå majonesen (!) og til sist gulost på toppen! Nå blir jeg kvalm bare ved tanken :-)

Skrevet

Skolekritt og farris naturell, fin sammensetning:)

Skrevet

Spiser du skolekritt? Visste ikke at det var spiselig? Er det noe bra å spise da?

Skrevet

Spiser du skolekritt? Visste ikke at det var spiselig? Er det noe bra å spise da?

He he fortalte nettopp samboeren min om at noen av de gravide damene spiste skolekritt, rimelig sjokkert, så fikk jeg vite at det var en type godteri... He he... Spiser ikke så mye godteri jeg skjønner du...

Skrevet

Jepp :)

Skrevet

Jeg har fått dilla på apelsiner og banan...aldri vært noe gla i banan men banan på brødskiva er godt og bare banan da seff ;)

Skrevet

Tyrkisk pepper, mariekjeks, arme riddere og pannekaker! Guuud, jeg vil ha pannekaker nå :P

Skrevet

Sushi og is!

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Jepp :)

Hihi, originalt!

Skrevet

IS! Isabella og Friskis og mcflurry! :/ Akkurat det samme som første svangerskap. Får jente nå også. :) Iskaldt vann er heller ikke å forakte.. med isbiter. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...