Gå til innhold

Oh shit! Vannet har gått/går... er det nå jeg skal ringe føden...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin på onsdag, slimproppen gikk torsdag tror jeg og våknet idag av at det var helt vått nedentil...og stadig så sildrer det ut litt...kom også bittelitt friskt blod. Jeg vil tro noe er på gang, men kjenner foreløpig ingen smerter i magen/underlivet/ryggen... Skal jeg allikevel ringe føden? Har time til akupunktur hos jordmor kl 13 så lurer på om jeg kan vente til den tid og høre hva hun sier...? Med mindre det skjer noe spennende før den tid da. Eller bør jeg ringe føden med en gang???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ringe føden når vannet går! Ikke sikkert du behøver å komme inn m en gang, men det får jordmoren du snakker m vurdere :-)

Skrevet

spennende :-) har hodet festet seg?? ring føden og uansett så får du beskjed om hva du bør gjøre :-)

Skrevet

Jepp ring føden :)

Så spennende! Masse lykke til!

Skrevet

Hurra, her blir det baby!!

Lykke til!

Skrevet

Var på kontroll på termindagen og da var hodet nesten festet...forstod det iallefall sånn at det var ingen fare om vannet skulle gå, trengte ikke legge meg ned eller noe... Ja jeg får ringe føden, bedre å ringe en gang for mye eller en gang for lite :) Takk for råd!

Tenk at vi kanskje snart få møte prinsessa vår <3 Spennende ja! :)

Skrevet

ja ring, du skal alltid ringe når vatne går,,, masse masse lykke til.. i løpe av dagen har du babyen din i armene.. heldiggrisen.. eg har 5/6 uker igjen... =)

Skrevet

Gud så spennende! Lykke til:)

Skrevet

veldig spennede ønsker deg al lykke til!!!

Skrevet

Lykke til :)

Skrevet

Kjempespennende! Lykke til så masse. :)

Skrevet

Så spennende ;-) Lykke til, kommer etter om 6-8 uker ;-)

Skrevet

Takk for alle lykkeønskninger :) Men reiste på kontroll og ble sendt hjem igjen pga for lite eller ingen rieaktivitet...men alt så iallefall bra ut, så nå er det bare å vente og håpe at ting begynner å skje. Hvis ikke blir vi igangsatt i morgen tidlig, så da blir det baby før 17.mai mest sannsynlig. Hipp Hurra for det! :)

Skrevet

Kjempespennende:) Håper du får slappet litt av før det setter i gang:)

Skrevet

Da ble det baby på oss 15.mai! Slapp å bli igangssatt pga riene startet av seg selv, veldig fornøyd med det! Nå koser vi oss sammen med lille prinsessa <3 Gratulerer til dere andre som har født, og lykke til til dere som fortsatt venter! Gled dere ;)

Skrevet

Gratulerer så masse med prinsessa :)

Skrevet

Så fint at du slapp å bli satt i gang. Gratulerer så masse med veslejenta!

Skrevet

Gratulerer så masse med lille prinsessa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...