Gå til innhold

Venter nr4 veldig snart og ønsker hjelp til guttenavn!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅ jeg stemmer for Anton :) Jeg har sagt til mannen at dersom vi fÅr tvillinggutter en gang skal de hete Albert og Anton :) Helt fantastiske navn i mine ører! Og virker som mannen er enig ;)

Ellers likte jeg utrolig godt Nilas ogsÅ, og jeg synes dere har sÅ god smak at dere ikke trenger flere forslag ;)

Masse lykke til med valget!

takk for koselige svar!! blir jo helt rørt jeg...:). Da Albert var i magen var vi veldig på vippen til Anton. Har ikke helt sluppet dette navnet kjenner jeg. Men så er det jo Nils og Nilas også da, som er veldig fine. Dette er vårt siste barn, siste sjanse til å bruke fine navn. Storesøskene har lagt inn protest mot Nils Anton..:)

Får nr 4 i løpet av noen små uker nå :). Navnet er ikke bestemt. Storesøskenene heter Iben, Ulrik og Albert. Nr 4 blir en gutt. Vi vurderer Anton, Nils, Niels eller Nilas?

Eller noe helt annet som passer sammen med de andre navnene?

Av de alternativene ville jeg ha gått for Anton

Annonse

Får nr 4 i løpet av noen små uker nå :). Navnet er ikke bestemt. Storesøskenene heter Iben, Ulrik og Albert. Nr 4 blir en gutt. Vi vurderer Anton, Nils, Niels eller Nilas?

Av de alternativene ville jeg ha gått for Anton

Anton er knalltøft! Liker Niels også ;)

Mikkel er kjempefint, men usikker på om det "passer sammen med" søsknenes navn... (Men det er ikke nødvendigvis noe å bry seg om!)

Forslag:

Edvard

Even

Emre

Oskar

Olai

:)

Annonse

1.Nilas

2.Niels

3.Nils

4.Anton

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...