Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter første prøveperiode flytter jeg inn hit:D Ganske sjokkert over at d gikk så fort! Med første brukte vi 7 mnd. Så ifølge terminkalkulator har jeg termin ca 21 januar 2013<3

Dette blir spennende:) flere her med termin rundt samme tid?:) Har ikke vært så aktiv på forumet tidligere, så er ganske fersk i gamet;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143936757-da-flytter-jeg-inn-hitd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei og Gratulerer :) Jeg har også nylig funnet ut at jeg er gravid :)) 4 uker og 4 dager på vei- tror jeg da... termin på terminkalkulator ble 20 januar. Men jeg husker jo ikke når jeg hadde mens, hi,hi men det er sånn ca. Ordner meg ikke med lege time før til sommeren likavell ca uke 12 :)

Så mange som har svart;D kom akkurat hjem fra jobb.

Jeg var innom forumet så smått etter at førstemann kom i 2010. Men denne gangen tenkte jeg og bli litt mer aktiv;) men er ikke så rutinert enda, så må finne ut hvordan alt fungerer:P

Hittil har jeg ingen spesielle symptomer annet en uteblitt mens og litt stikking i livmora hvis jeg "strekker" på meg. Sist gang synes jeg symptomene kom straks etter EL, derfor hadde jeg ikke ventet positiv test dene gangen;) Så nå sitter jeg bare å venter på at symptomene skal komme for fullt. Hva med dere andre?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...