KCJ Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 hei hei Nå nærmer det seg dåp her... Har jo i utgangspunktet tenkt på koltbord, men jeg er så ubeskrivelig lei det... Noen som har noen tips til noe annet? Og ikke spekemat eller snitter. Selv var jeg nesten inne på tanken å ha taco som både små og store liker, men da steilet familien. hehe... Vi er 30stk.
Dini Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Vi skal ha meksikansk gryterett med salat, ris og baguetter til Og 5-6 kaker + muffins. Vi blir 25 stk
miepia30 Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Vi hadde tapas til første. Denne gangen spiste vi på restaurant, orka ikke alt styret.
Ezmeralda Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Vi danderer en lunsjtallerken til hver gjest. Litt laks, reker og spekemat med litt cherrytomater og asparges. Sender ett fat med potetsalat, ett m eggrøre og ett m ferskt brød rundt. Får noen av gjestene til å bake kake til dessert. Vi synes det er enkelt og godt!
Fru Monalisa Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Vi hadde roastbiff og fløtegratinerte poteter. Mmmmmm.
Lise259 Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Jeg tenkte også koldtbord, men er som deg kjempelei. Jeg gikk igjennom alle kokebøkene mine og har tenkt til å lage mange småretter. Alt varmt, så kan bli en utfordring. Mini pizza, mini calzone, indiske kjøttboller, innbakt indrefilet, mini kylling pai med karri, laks og eggerøre, ørret og lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå