Gå til innhold

hjelp, er d mulig med slik mage allerede?? 6+4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette kanskje kommer til og høre overdrevet ut, for det er litt uvirkelig for meg.

Jeg er 2.gangs gravid nå, og i uke 6+4 men magen er like stor som i 7.mnd. og ikke sånn oppblåst stor, men enorm og hard. Jeg er slank og før graviditeten hadde en bmi på 20. brukte str 36. men nå er jg to kg tynnere, samtidig som jg er i str 40!!!!!

kjønner ingenting jeg, prøvd å google litt men kommer bare til slike som har en liten kul på magen og kanskje er litt oppblåst....

har en baby doopler, men tenker at d er for tidlig og sjekke hjerte lyden allerede? ;)

post-783741-0-49737300-1336944712_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har større mage enn meg, og eg er i uke 20 :)

Skrevet

Større enn meg å, og er 18 uker på vei og førstefødende :P

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen din, sånn utenom at be er overvektig i utgangspunktet! Fant fram gravidbuksa fra forrige gang dag jeg var ca 7 uker, og den er allerede ubehagelig trang! Og det er ikke gøy når man er kvalm hele tida! Grubler veldig på hva jeg skal ha på meg på 17. mai - bunad er utelukket...

Skrevet

be? nei den 17.mai kjlen får henge pent i skapet hos meg også ja ;) her får vi gå i behagelige løsninger :)

Skrevet

Jeg har også blitt veldig stor veldig fort denne gangen. 11 uker på vei, og det meste av vanlige bukser er skikkelig ubehagelige. Nå er jeg litt overvektig i utgangspunktet, men magen har kommet mye fortere enn forrige svangerskap. Merker at jeg har lyst til å finne fram gravidbuksene allerede ja, og sist begynte jeg ikke å bruke de før i uke 18.

Skrevet

Magen min er mye oppblåst, ser ut som jeg er 7 mnd på vei noen ganger. Mye kommer av at tarmene jobber saktere og livmoren presser ting oppover:) Magen roer seg som regel litt før den vokser som normalt.

Er du bekymret, ta en tidlig ultralyd, siden stor mage kan være ett tegn på mye fostervann eller flere foster :P

Skrevet

Kjenner meg også igjen. Er liten og tynn. Er 2. gang og i uke 11. Fikk mage i uke 7-8. Men nå har den vokst enda mer. Alle på jobb kommenterer det. Ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei ja.. Får ikke igjen ene jakken min..men ikke gått opp et kilo. Merker at magen jobber treeeeegt.

Skrevet

hehe, ja vanskelig og få skjult dette i de tre usikre mnd men. ;) får vel bare nyte det, og glede oss over at et faktisk er noe som vokser inni der <3<3 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...