Gå til innhold

Vil bli gravid, lillebror på 10mnd (natt)ammer fortsatt!

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så er vi klare for å prøve på nr.2 hvilken dag som helst! Har EL-testet den siste måneden eller to (mest for nysgjerrighetens skyld) men det er postive resultat i alle himmelretninger, og gjerne i en uke i strekk. Ingen mens, men så vet man jo ikke hvem som kom først av høna eller egget helder :) *prøver å lure seg selv*

Er det noen som har erfaring med å bli gravid mens man ammer? Og enda verre er det jo for meg; jeg NATTAMMER fortsatt. Ond sirkel det der, man gjør jo omtrent hva som helst for å opprettholde husfreden ;) Tips mottas med den største takk!! :):)

Fortsetter under...

Var i samme situasjon som deg for noen mnd siden. Nå er ungen 14 mnd. Og først nå fikk jeg mensen tilbake! Sluttet å nattamme da han var 10 mnd. Mitt eneste råd til deg er å puste med magen og ta inn over deg at man ikke kan få i pose og sekk alltid. Akk. Min kropp klunne iallefall ikke nattamme og ha en 10 mnding og samtidig ha eggløsning. La lille være luten litt til. Legg el-testene på hylla og ha sex når dere vil. Når du får mensen igjen kan du begynne å prøve. Hadde samme som deg med positive el-tester i hytt og gevær. Er fordi kroppen er i hormonelt ulage pga hyppig amming. Vent noen mnd, så tar du frem igjken el-testene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...