Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid igjen, lille er sju og en halv mnd... Noen andre, eventuelt noen som har erfaring med to så tette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si gratulerer jeg! Har ingen erfaring på dette punktet, dessverre.. Du kan kanskje poste på skravle også, sikkert noen som kan bidra.

Skrevet

Gratulerer!

Eg har to så tette. Eller dvs; eg har TRE tette. Fekk tre barn på 3 og eit halvt år. Mista er 8 mnd. Det er utruleg kjekt å ha tette born. Dei har etterkvart fått mykje glede av kvarandre og leikar seg bedre og bedre. Det var rettnok kjeeempetravelt til tider, men det går seg merkeleg nok til! Det er berre å glede seg ;)

Først tenkte eg at dette vil eg ALDRI anbefale, men no ser eg absolutt gleda av det! Det går i ein del mekling, men merkar det har vorte mindre siste halvåret. (I går til dømes krangla dei to største jentene om ein gråstein!!) Eldstejenta er 4 år og midtijenta 3 i august.

Tvi tvi, håper forma er god ;)

Skrevet

Takk for svar, skal poste på skravlesiden også jeg :)

Vi kjenner at vi gru-gleder oss, det kommer nok til å bli heftig i perioder, men det skal vi klare ;)

Formen er fin sålangt, håper jeg får like fint svangerskap som sist (spesielt siden lille er meeeeget aktiv ;) ).

Skrevet

Gratulerer! Så heldige dere er. Er ikke gravid selv, men skulle ønske jeg var det. Må være fantastisk for to barn å vokse opp så tette i alder. Lykke til.

Skrevet

Ja, er straks halvveis med svangerskap nr to og har en sønn på straks 1 år :)

Så her kommer det enda en gutt i oktober og vi gleder oss :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...