Snart_er_vi_4 Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Noen som vet? Lurer på å bestille meg en time, men hater nåler... Lurer litt på hvor de settes og hvor mange..??? Hadde et nokså langt fødselsforløp sist og kunne tenkt meg å forsøke noen tiltak som kunne hatt virkning så det kanskje gikk litt raskere denne gangen
Amia Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Jeg forsøker det denne gangen i håp om det samme Nålene ble satt en i lilletåa (den var vond), en ved ankelen, ved kneet, en i korsryggen, en i hånda (oppå) og en i panna. Mulig det var en eller to til nede ved bena. Jeg lå på siden og fulgte ikke så godt med. Men det var kun den i lilletåa som var vond å sette. Resten gikk helt fint!
Kaktus_86 Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Til meg satt hun en i hver rist, legg, håndledd, det myke området mellom tommel og pekefinger, og en i hodet. Hun passer på å vri nålene til det kjennes ut som man får strøm - for det er da de sitter riktig sa hun Så man kjenner om de er satt riktig eller ikke. Men direkte vondt er det ikke
Snart_er_vi_4 Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2012 Mulig det ikke er noe for meg... Kjenner jeg får litt grøssninger...
toband Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 sist jeg fødte fikk jeg akupunktur. Uten å si ifra på forhånd stakk de nåler på meg midt imellom foran og bak hvis du skjønner hva jeg mener.... Og idet de stakk sa de at de satt litt akupunktur... Endte med at jeg reiste meg opp og slo de bort og ropte at jeg f.... ikke skulle ha noen nåler! Første og siste gang sier jeg bare.... Hadde ei kollega som fikk barn omtrent samtidig med meg. På henne hadde de satt nåler i hånda... Blir noe helt annet. men har ikke trua på at det skal hjelpe jeg da.
Skinnende Perle Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Jeg fikk første gang en i panna og en på hver side av kneskåla, en midt på leggen tror jeg. En nederst på magen og så får jeg for vann i kroppen og i anklene og 3 stk på hver underarm/hånd. Skal i morgen og og tror jeg skal få fler i mogen. Jeg er i utgangspunktet super redd for nåler. Har veldig vonde/skremmende opplevelser fra jeg var liten, men vannet i kroppen ble så hemmende til slutt at jeg ga opp frykten og bestilte meg time. I dag er jeg VELDIG glad for at jeg turte for det hjelper vanvittig mye. Vil si det svir litt akkurat når nålen blir satt i, men ellers er det ikke vondt. Så klarer jeg med ekstrem nåleskrekk det å går det nok fint for mange..
MammaMø med to små Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Jeg fikk : 1 på toppen av hodet 1 mellom øynene 1 mellom tommel og pekefinger på høyre hånd 1 på undersiden og ytterkant av høyre håndledd 1 mellom tommel og pekefiner på venstre hånd 1 oppå høyre fot 1 oppå høyre fot 1 nederst i magen En gang droppet hun den i magen, fikk bare en oppå høyre hånd, mellom øynene og to i ryggen, Føler det hjalp veldig her. Lang modningsfase, men relativt rask fødsel for en førstegangsfødende(hadde katastrofesnitt sist), litt i overkant av 6 timer fra 4-10cm og fra full åpning til hun var ute tok det 10 minutter :-) og jeg revnet ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå