Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

puppene mine dreper meg... der føles som om de skal sprenges når som helst.... ufff...

er det noen som har råd eller forslag om hva jeg kan gjøre for å lette følelsen..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

råd og forslag? nei :P føler med deg? JA. Hadde det på samme måte selv... har gitt seg litt nå i det siste.. er 10 uker på vei.. og nå er det ekstrem sensitive brystvorter som er nyeste plage her i gården. Hvis du har badekar, kjør på, hjelper i de timene man marinere i varmt vann ihvertfall. :P

Skrevet

hehe uff apropo det. Var i sverige med noen venniner tidligere idag, og da av alle steder, mens vi gikk inne på godteributikken så måtte jeg presse på puppene fordi dem verket sånn... flaut ja gitt... ;)

Skrevet

Hjelper med en varm dusj har jeg hørt.

Skrevet

Takk damer, skal prøve med varm dusj fram over... se om det fungere.

Skrevet

En god BH! Har ikke klart push-up bh etter jeg blei gravid, måtte investere i noen med skikkelig støtte og litt ekstra cup-plass :-) Lindex har en del gode :-)

Gjest xbibbi
Skrevet

kjøpte noen gode bher på cubus. Elsker spesielt en som lukkes forran. Har gått opp fra 70b til 75D-80D... Det hjelper mye å ha riktig størrelse :)

Skrevet

Vil veldig gjerne komme med ett godt tips til egentlig dere alle her inne! :)

Skal dere ha gode og riktige BH`er som er tilpasset dere og deres str samt passform dra på en spesialforretning hvor de måler størrelsen : )) F.eks Reimers eller Change.

Selv jobber jeg på Change og vi har utrolig gode BH`er, samt en veldig flott amme bh! :D Dra dit og bli målt, dere bruker nok alle feil str skal dere se ;) Jeg har selv vonde og ømme pupper nå, men med riktig tilpasset BH så blir det såå mye bedre! ^^

Skrevet

Jeg kjøper ikke noen veldig dyr bh nå, for har allerede byttet bh str 3 ganger siden jeg blei gravid. Kan fort skje igjen :-)

Skrevet

hehehe... jeg finner ikke bh i min størrelse på cubus, har ikke gjort det siden jeg ble gravid med første mann...da brukte jeg 85D og nå bruker jeg 85E og når jeg er gravid så går jeg alltid opp en størrelse, så da blir det F i slutten av dette svangerskapet... uff..

Gjest xbibbi
Skrevet

De hadde størrelse opp til E på de typene jeg kjøpte, men over det er det nok lite ja:/

Skrevet

Skal dere ha gode og riktige BH`er som er tilpasset dere og deres str samt passform dra på en spesialforretning hvor de måler størrelsen : )) F.eks Reimers eller Change.

Selv jobber jeg på Change og vi har utrolig gode BH`er, samt en veldig flott amme bh! :D Dra dit og bli målt, dere bruker nok alle feil str skal dere se ;) Jeg har selv vonde og ømme pupper nå, men med riktig tilpasset BH så blir det såå mye bedre! ^^

Hei, flott at du reklamerer for gode bh'er, men er det ikke frekt å anta at alle bruker feil bh? Kan da vel ha vondt med riktig bh.....

Skrevet

Hei, flott at du reklamerer for gode bh'er, men er det ikke frekt å anta at alle bruker feil bh? Kan da vel ha vondt med riktig bh.....

Frekt? Statistisk sett så bruker over 90% av alle kvinner feil størrelse, og etter flere års erfaring med kvinner som kommer til med uten å ha blitt målt før så ser jeg at samtlige bruker feil.

Og mitt utsagn her hadde sitt utsprang i dette og ikke i det at noen har sa de har vondt i puppene. Men du får nå tro hva du vil.

Skrevet

De hadde størrelse opp til E på de typene jeg kjøpte, men over det er det nok lite ja:/

På Change så har vi opp til str J og K i cup i allefall:) På andre spesialforretninger så går de som regel helt opp til F og G. Så skal man opp nå mye mer enn en E så kan man bare glemme vanlige butikker desverre. : )

Skrevet

Jeg kjøper ikke noen veldig dyr bh nå, for har allerede byttet bh str 3 ganger siden jeg blei gravid. Kan fort skje igjen :-)

Den forstår jeg fullt ut! :) lite vits i å investere når puppene forandrer størrelse så raskt. Men det er uansett veldig viktig med god kvalitet og komfort både for utseendemessige årsaker, selvfølelse og ikke minst helse. Og på spesialforretninger kan man jo finne BH`er helt ned til 250 kr, og det synes ikke jeg er noe ille i allefall, siden du betaler for kvalitet:) På vanlige butikker så koster de jo raskt opp mot den prisen uansett, men der betaler man som regel for veldig dårlig kvalitet. Så kommer jo ann på hva man er ute etter egentlig : )

Skrevet

Sorry....da kjenner jeg den 10% som bruker riktig jeg da....

Skrevet

Sorry....da kjenner jeg den 10% som bruker riktig jeg da....

Hvis de har blitt målt eller fått bekreftet av noen som kan faget at det er riktig str de bruker så gjør du sikkert det ;)

men de som er stamkunder på f.eks Lindex og Cubus bruker så å si alle feil str, siden BH`ene der ikke er tilpasset noen. Bare til opplysning :)

Skrevet

gå uten bh.. mye enklere :P ( når du er hjemme da )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...