Gå til innhold

Tittitt! Noen fra Trøndelag/Trondheim her inne? :))

Anbefalte innlegg

Hei alle damer og jenter!=)

Jeg er ei (snart) 24 år gammel jente fra trøndelag. Bor nå i Trondheim og fant nettopp ut at jeg og samboeren skal ha barn i januar!

Jeg kjenner ingen andre som er i samme situasjon, og det hadde såklart vært godt med noen i samme situasjon å blitt kjent med:)

Så hvis det er noen her inne, rop ut! Send meg melding på innboks hvis dere også vil det : ))

Stooor klem

Fortsetter under...

Annonse

Hei jenter! =)

Så moro å se at vi er flere :))) Ser at flere av dere ikke er førstegangsfødende, så da har dere sikkert masse av gode råd, svar og tips og komme med! ^^

Dette er min aller første, og jeg er ikke opprinnelig fra Trondheim, men Nord Trøndelag :) Har bodd i byen i ca 4 år nå.

Nei, det hadde vært skikkelig kos å blitt bedre kjent med dere alle! : ))

Jeg er heller ikke fra Trondheim, er fra haugesund men flyttet opp hit etter jeg fødte mitt første barn, samboer hadde fått seg jobb etter han ble ferdig me studiene sine. så da var det bare å flytte hit:)

viss det er noe du lurer på så er det bare å spør, skal svare så godt jeg kan;)

Jeg er heller ikke fra Trondheim, er fra haugesund men flyttet opp hit etter jeg fødte mitt første barn, samboer hadde fått seg jobb etter han ble ferdig me studiene sine. så da var det bare å flytte hit:)

viss det er noe du lurer på så er det bare å spør, skal svare så godt jeg kan;)

Okei :)) da har jo du også bodd her noen år nå! :) Hvor hen i Trondheim bor du nå da? Og hva gjør du om dagene? : ))

Takk for det! :)) Kommer nok til å bli en del spørsmål etterhvert ja :b

Jeg er husmor:P så er en god del hjemme, så har en god del ledig tid de fleste dagene i uken.

JEg bor på heimdal, veldig nær city syd.

du da?

hehe, men det er jo flott! =) moro at du bor så nære egentlig..:)) For selv bor jeg i Nyveilia, rett under Bjørndalsbrua, faktisk ;D

Annonse

Heihei:) jeg er også fra tr.heim. 24 år og har ei datter på 2:) venter nr 2 i slutten av januar. Ganske mange trønderjenter her da:)

Heisann *piami*! Hyggelig at du også skriver her inne : )

Ja, vi er visst ganske så mange, og det er bare kjempemoro! =D Hadde jo vært utrolig koselig å blitt kjent med dere ^^ Spesielt siden jeg ikke har noen venninner som er i samma situasjon som meg"/ :)

Trønder her også! ;) Venter mitt 3 barn! :) Jeg er litt eldre enn dere. Barna mine er 11 og 8! :)

Da er de på alder med barna til mannen min :) De er 8 og 10 år gamle (2001 og 2003). Hva syns de om småsøsken? Her er eldstemann glad for at minstemann skal få se hvordan det er med småsøsken som plager han, og minstemann er glad for å slippe å være minst (+ at han har veeeldig lyst på en lillesøster, så vi får se hva som skjuler seg i magen etter hvert)

åååh... så kjekt at du bor så nærme...

når har du termin forresten? jeg har termin 23 januar

Jaa, det var veldig moro egentlig :)) liten verden!^^ hehe.

Oii. jeg har termin 13 januar! :D kan godt hende min må justeres litt, og det finner man vel ut på en UL, så kan jo hende vi kommer enda nærmere hverandre :))) Hadde jo vært kjekt å havnet på fødeavdelingen sammen! :b

Oii. jeg har termin 13 januar! :D kan godt hende min må justeres litt, og det finner man vel ut på en UL, så kan jo hende vi kommer enda nærmere hverandre :))) Hadde jo vært kjekt å havnet på fødeavdelingen sammen! :b

hehehe.. det hadde vært så koselig:D det er bare til å vente på brev fra sykehuset om ordinær ul. glede meg allerede:D

har du noe følelse om det er gutt eller jente?

jeg har på følelsen at det er jente denne gangen. kan nesten ikke vente med å finne ut:D

hehehe.. det hadde vært så koselig:D det er bare til å vente på brev fra sykehuset om ordinær ul. glede meg allerede:D

jeg har på følelsen at det er jente denne gangen. kan nesten ikke vente med å finne ut:D

Jaaa, dette har jeg da ingen erfaring med... men hva skal man gjøre for å få et slikt brev?:b hehe.... må man til legen først, eller jordmor eller skal man ta en telfon noe sted? :-p

Du hadde to gutter fra før du? Da hadde det jo vært såå moro om følelsen din hadde stemt og det ER jente! :D

Hmm sist gang var jeg brennsikker på at det egentlig var gutt (hadde en SA), og har nok kanskje låst meg fast på at det er gutt denne gangen også..:b men kjærestn og ei venninne føler at det er jente da, så blir spennende :D

Heihei:) jeg er også fra tr.heim. 24 år og har ei datter på 2:) venter nr 2 i slutten av januar. Ganske mange trønderjenter her da:)

Ja, vi er visst ganske så mange, og det er bare kjempemoro! =D Hadde jo vært utrolig koselig å blitt kjent med dere ^^ Spesielt siden jeg ikke har noen venninner som er i samma situasjon som meg"/ :)

Ja, vil veldig gjerne bli bedre skjent med dere;) Artig og følge graviditeten til flere som har kommet like langt:)

Jaaa, dette har jeg da ingen erfaring med... men hva skal man gjøre for å få et slikt brev?:b hehe.... må man til legen først, eller jordmor eller skal man ta en telfon noe sted? :-p

Du hadde to gutter fra før du? Da hadde det jo vært såå moro om følelsen din hadde stemt og det ER jente! :D

Hmm sist gang var jeg brennsikker på at det egentlig var gutt (hadde en SA), og har nok kanskje låst meg fast på at det er gutt denne gangen også..:b men kjærestn og ei venninne føler at det er jente da, så blir spennende :D

så synd du hadde en sa, det hadde jeg å i forrige måned. ble gravid mens jeg gikk på pillen:P og nå ble jeg gravid igjen med pillen, hehehe... og med første gutten min, gravid me pillen å. så null p-pille på meg etter dette. de fungerer rett og slett ikke på meg.

men til ordinær ul må du tar kontakt med fastlegen din, så får du time til din førstegangskontroll. og derfra sender legen din brev til sykehuset og ikke lenger etter det får du brev med time:) men viss du sier til legen din at du har mistet før så kan du faktisk få en tidlig ul.

jeg har faktisk hatt tidlig ul på begge mine, håper på denne å:)

så synd du hadde en sa, det hadde jeg å i forrige måned. ble gravid mens jeg gikk på pillen:P og nå ble jeg gravid igjen med pillen, hehehe... og med første gutten min, gravid me pillen å. så null p-pille på meg etter dette. de fungerer rett og slett ikke på meg.

men til ordinær ul må du tar kontakt med fastlegen din, så får du time til din førstegangskontroll. og derfra sender legen din brev til sykehuset og ikke lenger etter det får du brev med time:) men viss du sier til legen din at du har mistet før så kan du faktisk få en tidlig ul.

jeg har faktisk hatt tidlig ul på begge mine, håper på denne å :)

Woooow! Det var ganske sykt.... du bør nok kanskje prøve annen prevensjon ja høres det ut som :b Men du er i allefall suuuper fruktbar! :)) Og det er jo veldig positivt! Men SA er aldri noen hyggelig opplevelse kan man si... etter den siste så er jeg bra sikker på at jeg hadde en tidligere også, men at det da var tidligere i selve prosessen.

Tenkte jeg skulle ringe legen min i morgen og avtale time:) Greit å få det unnagjort! Var å bestilte tidlig time til jordmor i dag og, føler for en samtale. Så fikk om korte 14 dager faktisk: )

Hvor tidlig hadde du ul med dine to første da? Har veldig lyst til å få en tidlig ul jeg også, bare for å SE at det er noe der og at alt er i orden..:) er så lett å bekymre seg unødvendig mye! I tillegg til at jeg på en måte har litt vanskelig for å tro at det faktisk bor noen der inne... :b

Ja, vil veldig gjerne bli bedre skjent med dere;) Artig og følge graviditeten til flere som har kommet like langt:)

Det er veldig sant! =)) Hvor i trondheim bor du da?: ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...