ariel78 Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 En uke igjen i dag, men mitt lengste svangerskap hittil så jeg føler meg en uke på overtid allerede.. Lei av å vente, ha lite energi til barna og ikke kunne planlegge noe. Så tar gjerne imot litt fødestøv! Hvordan r formen til dere andre rundt termin da?
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 ....sitter her m noe jeg ikke vet om er kynnere eller starten på noe. 40+0 i dag, også gått en uke lenger enn m de to første. Gjør ikke kjempevondt, men takene kommer ofte... Får se om det går over som x antall tidligere ganger, eller om det blir noe mer... Gruer meg fortsatt til å føde og kan godt drøye en dag eller to...
ariel78 Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2012 Spennende da! Gruer meg til å føde jeg og, men prøver å fortrenge d og håper at d går fort og greit når det først er i gang. Har endel murringer på ettermiddagene, men har gitt seg hver gang. Men føler det blir litt sånn vakuum og gå og vente så egentlig like greit å bli ferdig. Gleder meg vilt til alt er overstått :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå