Gå til innhold

Sliten og synsforstyrrelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som sliter med det? Når jeg ser på hvite og lyse bakgrunner ser jeg hvite/blanke prikker og sorte fluer som flyter rundt! Skikkelig irriterende:S De sorte fluene vet jeg er ganske vanlig og ufarlig. Men, de "ildfluene" har jeg ikke sett før. Har nylig hatt migrene med aura, så kan jo være en sammenheng der..

Var til kontroll på føden og blodtrykk og urin var som vanlig helt fint... Fikk beskjed om å drikke mer og slappe av. Skal til ny kontroll av BT denne uka her.

Har generelt vært veldig dårlig dette svangerskapet og kvalmen har kommet tilbake for fullt!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff hørtes slitsomt ut :( du får prøve å holde deg unna tv og pc.. Ikke ha så mye som skjer rundt deg .. Pass på å hvile mye og drikk vann .. Prøv å mediter hvis du klarer :) det hjelper på mye ... Håper det gir seg ..

Skrevet

Takk for svar:) Det er ikke godt å være sliten og dårlig nei! Skal prøve å stresse ned så mye det lar seg gjøre:) kanskje yoga hadde vært noe? Har termin neste torsdag, så heldigvis er jeg snart i mål!

Skrevet

Eg har også hatt nokre slike tilfelle av synsforstyrringar dette svangerskapet. Legen sjukmelde meg tvert, og etter nokre veker med meir ro og kvile, mykje drikke og lite stress (trass i to aktive gutar) er det mykje betre.

God betrin og lykke til.

Skrevet

Jeg tenker også det er fordi jeg er sliten. Har vært sykmeldt omtrent hele veien, men er likevel helt utslitt nå. Har hatt et par uker med masse vonde kynnere, som er veldig slitsomme... Blir dårlig med søvn av slikt..

Så toppet det seg med migrene forrige uke.. Har vært en del til ekstra kontroller pga barn i sete leie. Er ganske spent på hvordan fødselen blir også. 1000 ting som svirrer i hodet! Pluss en aktiv en på 2,5 som også krever sitt.

Har termin neste torsdag og gleder meg til å etterhvert komme tilbake til normalen:)

Tusen takk for god bedring og lykke ønsker!

Lykke til med fødsel til deg også (hvis du ikke har født;)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...