B-gjengen Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 på fredag hadde pappaen gutten i ca to timer etter barnehagen. Når mini kom hjem igjen hadde han fremdeles på seg regntøy. Jeg tok av han dette og kjente og så at ungen var kliss våt helt inn. De hadde ikke vært ute hos pappaen, så mini hadde sitti i to timer kliss våt. Har jeg lov til å bli litt irritert over pappaen?
Giss Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Klart det! - men det er helt sikkert uklokt å la han merke det.... I blant må man bare være superdiplomat selvom man kan være ved å eksplodere.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Klart du kan bli irritert. Jeg hadde blitt irritert OG jeg hadde sagt noe. Når far ikke evner å skjønne selv at man kler av ungen og bytter våte klær så må jo noen gjøre ham oppmerksom på hva som forventes og som må gjøres.
B-gjengen Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2012 Jeg sa ifra, er ikke første gangen det har skjedd. Men når jeg tar det opp med han tenner han på alle plugger og legger all skylda på meg igjen. fælt å si, men er så fryktelig oppgitt av hele mannen. Og unnskyldninga hans er alltid at mini ikke vil kle av seg. En 2 åring kan jo ikke bestemme sånt.
Akasha79r Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 arrgghh jeg hadde blitt forbanna! kan ikke han passe ungen og sørge for at han har det bra, så bør ikke han få lov til å passe han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå