Gå til innhold

Dekkskifte i Drammen....søndag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om steder i Drammen som legger om dekk på søndager?

Ja, jeg er sent ute, men bilen var til fjells sist helg, og i og med det har vært nattefrost og snø på fjellet har jeg ventet, men nå mååå jeg få det gjort...

Fortsetter under...

Skrevet

Tror ikke det er noen som har oppe på en søndag, men du kan fint gjøre det selv....

Skrevet

hmm, nei er kanskje ikke det, bare tenkte kanskje noen av disse sjappene som driver med vask og dekkskift og sånt kanskje hadde.. eks. den i konnerudgata, den i rosenkranzgate, den v.gulskogen eller noe.. uten å måtte kjøre rundt å sjekke... får ikke gjort det selv da jeg har amputert høyre hånd og ikke får til slike ting desverre. gjorde det alltid selv før...

Skrevet

Få noen andre til å hjelpe deg? Familie\venner? Billigere enn verksted. :P

Skrevet (endret)

Oppkjørselen til huset ditt? Det er finfin søndagsaktivitet :)

Endret av ★
Skrevet

Oppkjørselen til huset ditt? Det er finfin søndagsaktivitet :)

Og ikke særlig vanskelig ;)

Annonse

Skrevet

hmm, nei er kanskje ikke det, bare tenkte kanskje noen av disse sjappene som driver med vask og dekkskift og sånt kanskje hadde.. eks. den i konnerudgata, den i rosenkranzgate, den v.gulskogen eller noe.. uten å måtte kjøre rundt å sjekke... får ikke gjort det selv da jeg har amputert høyre hånd og ikke får til slike ting desverre. gjorde det alltid selv før...

Nei, da blir det verre :(

Skrevet

Hmm..er det ikke noe sånt v. Europris på åssiden også ? Men om de har åpent søndager vet jeg ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...