Anonym bruker Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Både jeg og sambo hadde fine prøver. Fikk pergo enkel, gyn sa " bare prøv, men jeg tror ik det er det som er problemet" hva mente hun med dette og hvorfor får man pergo viss man har eggløsning? Lignende erfaringer?
Lisse_01 Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Helt samme erfaring her. Vi hadde prøvd i 22 mnd. Var på utredening. Jeg hadde EL og typen hadde bra sæd. Fikk Pergo uansett og ble gravid på 4 pergokur. Så virkelig verdt det Er i uke 20 nå
Hompetitten :-) Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Helt samme erfaring her. Vi hadde prøvd i 22 mnd. Var på utredening. Jeg hadde EL og typen hadde bra sæd. Fikk Pergo uansett og ble gravid på 4 pergokur. Så virkelig verdt det Er i uke 20 nå Tusen takk for svar. Hadde du enkel eller dobbel kur, og Hadde du pausemnd. Mellom hver kur? Så kjekt å høre at noen lykkes!
Lisse_01 Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Første mnd hadde jeg dobbel kur. Tok UL og hadde 4 modne egg. Gyn sa at vi derfor ikke måtte ha sex den mnd i frykt for å få firlinger. Mnd etter hadde vi pausemnd. Ble ikke gravid da. 3 mnd tok vi enkelkur, ble ikke gravid. 4 mnd var det pausemnd. Etter 3 uker begynte jeg å spotte, så trodde mensen kom. Gikk derfor for å kjøpe dobbdlkur selv om gyn sa nei. Var SÅ lei av å ikke bli gravid. Men spottingen stoppet opp etter 6 dager, men mensen kom aldri. Og nå har jeg en liten gutt i magen. Så Pergo er tingen selv om ingenting er galt
Hompetitten :-) Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Da får vi holde ut litt til.... Takk for oppløftende svar, og lykke til!
Lisse_01 Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Masse lykke til dere også. Snart er du gravid skal du se
Arytai Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Begynner på pergo i morgen. Satser på en liten spire i magen ila sommeren:)
MariesDrøm Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Jeg er på de dagene man skal kose seg nå dag 13, 15 og 17 spsnnende... håper på en spise Masse lykketil til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå