lillebie på`n igjen Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Det tok meg altså 14 uker ut i graviditeten før jeg skjønte jeg bare kunne ha Gullsalamien i ovnen til de ble sprøe, så kunne jeg ha de på brødskiva likevel små gleder altså!!! Har vært såå påleggslei men i dag har jeg spist stekt gullsalami med fetaost til den store gullmedaljen ! flere matleie her eller? Skulle gjerne hatt litt spekeskinke, krabbeskjell, oster i diverse former osv men det tror jeg at jeg får vente med:)
Gjest Shanti ♥ Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Matlei her og! Sabla lei kokt skinke og gulost:) Begynt å spise litt okserull, fleskepølse med pepper, falukorv, reker og majones, smøreost.. Grilstad har en salami som heter kokt salami, regner med den er trygg. Ellers så drømmer jeg om å ihjelsteike en stor roastbiff og gafle med rå løk og remulade. Slafs! Tror jeg må prøve Gullsalamivarianten din og, og kanskje gjøre det samme med en parmaskinke Og lage blåmuggost-saus en dag!
Oktoberbarnetmitt Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 åååå - går det an altså?! Jeg har så lyst på røykelaks, jeg. Favorittpålegget mitt.
lillebie på`n igjen Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2012 Man kan spise alt som er stekt, blir det samme som å ha pepperoni pÅ pizza mmmm ja mye som frister av det vi ikke kan spise altså
Oktoberbaby :-) Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 åååå - går det an altså?! Jeg har så lyst på røykelaks, jeg. Favorittpålegget mitt. Men røykelaks kan du jo spise! Så lenge pakken er nyåpnet og holdbarhetsdatoen er langt frem i tid. Jeg klarer fint å gafle i meg en pakke på en dag ;-)
hennipenni Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Er så utrolig matlei ja! Her en dag presterte jeg å få brekninger når jeg spiste en brødskive pga jeg er så lei av brød Har skikkelig dilla på sushi og coco puffs frokostblanding (frokostblandingen Må jeg ha til frokost hver morgen ). Ellers synes jeg det meste av mat rett og slett er lite spennende, og blir småkvalm når jeg står å lager middag til sambo. Ikke bare bare å være gravid gitt.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Er så glad at denne babyen kommer før jula setter inn! Uten fenalår, god spekemat og alt som følger med er det virkelig ikke det samme Her savner jeg også salamien og er driiiitlei all osten og servelaten som jeg spiser... Men her har jeg ikke lyst på så mye egentlig pga kvalmen. Til og med ikke sjokolade! Den er jo litt positiv da hehe! 15 uker i dag så tiden ruller vel avsted på et eller annet vis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå