Gå til innhold

fødselen igang?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi igang med rier hvert 10 min ca. Venter bare på at det skal bli vondere og oftere. Håper så inderlig det blir noe mer nå! Så klar til å møte lille prinsen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! Lykke til!! :D

Skrevet

Da høres det ut som om du er i gang ja! Lykke til!

Skrevet

Masse lykke til!

Skrevet

så spennende,lykke til:)

ikke for å legge en demper på gleden,men slik var jeg i går kveld og plutselig utpå natta ga det seg..skikkelig surt:/

men håper inderlig du er i gang:)

Skrevet

Ble nok ingen fødsel her nei.. ble 4 min mellom og varte rundt minuttet. holdt vel på så tett godt over en time, men så var det slutt gitt... Gikk slik med 1 man også. der gikk jeg med 5 min mellom, slutt noen timer og på igjen i 3 dager før jeg fikk riestimulerende og fødselen kom ordentlig igang. hadde liksom håpet en vanlig fødsel denne gangen, men men.. ut skal han!

Skrevet

Du får prøve med gamle kjerringråd! Kanskje det hjelper å gå en tur eller noe?

Skrevet

Har spist sterk mat idag, herjet og tullet med tullemora vår og hatt sex. Fremdeles ikke mer enn noen små kynnere..hmm.. flere kjerringråd?

Skrevet

Vennina mi sverger til å klype seg i brystvortene...? Og så er det noen som bruker lakserende oljer osv. Men jeg vet ikke hvor bra det sistnevnte er altså.

Skrevet

Drikk tonic og spis mandariner. Det funker sannsynligvis ikke, men kjerringråd er det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...