Gå til innhold

NÅ igjen!!! Svak tynn strek på CB testen...

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små

Jeg venter på mensen i påvente av fryseforsøk og er på dag 31 i dag.

Siden mensen lar vente på seg og jeg har følt meg småkvalm og irritabel de siste dagene tok jeg en CB pluss test i dag og den HAR en veldig svak tynn strek.

Jeg føler ikke så mye ang det og tør ikke juble fordi dette har skjedd hver måned siden januar!

Så går det noen dager og så kommer mensen....

ARGH!!!! Skal ta en ny test i morgen.

Det er så ergelig at man ikke bare kan juble når man får en slik test, men jeg tror ikke på de lengre...sukk!

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Trulte med to små

Hvor lange sykluser har du da? Kan være at det klaffer nå vet du.. ;)

Det varierer mellom 28-35 dager sånn ca. Hadde jo håpet det hadde vært vår tur nå, og i tilfelle hadde vi blitt spontant gravid denne gangen og det hadde jo vært fint! ;) Vi får se i morgen hva testen da sier...

Gjest Trulte med to små

Tok ny test kl 04.00 i natt og den så ganske så negativ ut. Syns kanskje jeg kunne skimte noe der, men tolket det som negativt og la meg til å sove igjen

Da jeg så på testen igjen ( og demonterte den ;) ) så så jeg en ultrasvaaaak strek der, men den er nesten usynlig.

Så da tolker jeg det som negativt og får heller teste igjen om mensen lar vente på seg i flere dager til.

Uansett så har jeg opplevd mye rart med disse CB testene og har hørt endel om de, men er det ikke rart at de i det heletatt viser supersvakt hvis det ikke er/har vært noe på gang?

Hmmmm....

Tok ny test kl 04.00 i natt og den så ganske så negativ ut. Syns kanskje jeg kunne skimte noe der, men tolket det som negativt og la meg til å sove igjen

Da jeg så på testen igjen ( og demonterte den ;) ) så så jeg en ultrasvaaaak strek der, men den er nesten usynlig.

Så da tolker jeg det som negativt og får heller teste igjen om mensen lar vente på seg i flere dager til.

Uansett så har jeg opplevd mye rart med disse CB testene og har hørt endel om de, men er det ikke rart at de i det heletatt viser supersvakt hvis det ikke er/har vært noe på gang?

Hmmmm....

Herlig!! Demonterte testen....:) :) :) Du er god, du :) Håper du lykkes snart!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...