optimist77 Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Hei, Åh, jeg har sÅ lyst til Å overraske samboeren min med en tur, uten barn, et sted ! Vi har vært igjennom en tung periode, han med syk far som døde nÅ nylig, sÅ føler han fortjener en skikkelig overraskelse og "bare oss to". Tenker Å reise i mars/april neste År feks. Er det noen av dere som har noe tips til hvor vi kan reise ? Han jobber skift, sÅ er ikke avhengig av helg egentlig heller....Tips til hvor vi kan bestille taes ogsÅ imot med stor takk, gjerne noe som ikke er altfor dyrt HÅper dere kan hjelpe ! Takk for hjelpen )))
StineT Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Hei Så koselig ide Tallinn er en fantastisk kosli by, gamlebyen er romantisk og koslig med sin godt bevarte middelalder arkitektur, og koslige restauranter. Tallinn er også kjent for gode spa muligheter (min favoritt er Thai Rose Spa, som ligger midt i gamlebyen). Hotellene er som regel rimelige, og standarden topp. Bestill på Expedia.no. Er som regel alltid billigst der. Tallinn har et klima som er veldig likt vårt, så er en god ide å dra på våren/sommeren. Andre tips er både Riga og Praha. Billige og koslige byer med masse historie og tonnevis med sjarm. Lykke til med valget
Monica30 Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Hei! Ja, super ide! Jeg og samboeren min tok en sånn tur i mai i fjor til Vilnius, så den byen vil jeg anbefale på det varmeste! Billig fly med norwegian, billige hoteller, vi bodde på et lite hotell rett ved gamlebyen, tror det het city gate. Frokosten var elendig, men rommet var stort, rent og pent!! Vi oppgraderte rommet til et superior rom, for det var så lite forskjell i prisen. Gamlebyen er utrolig koselig, med marked, flotte bygninger, kafeer og spennende restauranter. De har også handlegater hvis dere vil ha tid til litt shopping, den ligger riktig nok ikke i gamlebyen, men i gangavstand! Vi bestilte på booking.com, det nettstedet vil jeg anbefale deg uansett hvor du velger å reise. God tur!!
verpesjuk86 Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Krakow er flott og mer fredelig enn Praha, kan absolutt anbefales! Ellers gikk min hittil billigste tur til Berlin, sjekk ut airberlin.com, vi betalte nesten ingenting for fly (60 euro eller noe, tur/retur for to med bagasje). Berlin er jo ikke en liten vakker by som de andre, men har garantert noe for alle om man gjør litt research.
Nordhagenjentene :) Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Århus i Danmark. Billige fly fra Rygge (Ryanair) og kort flytur Vi var der pÅ langhelg i sommer, veldig koselig, vil gjerne tilbake!
Nordhagenjentene :) Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 (Vi betalte under 500,- for to voksne t/r, med håndbagasje + 1800,- for hotell 2 netter)
<3babyijuni Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Anbefaler Krakow! vi var der på kjærestetur og juleshoppingstur i desember, kjempeby! Hører også om flere som skryter av Krakow om sommeren, da er torget stappfullt av uterestauranter osv:) i tillegg mye kjekt å gjøre, som saltgruvene... noe som gjerne ikke er så veldig kjekt å gjøre, men likevel en opplevelse, er å besøke auschwitz..
frøkenblipp Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 Edinburgh =) utrolig flott og veldig lettvinn by og ta seg rundt i, anbefales på det sterkeste! Vi hadde en kjempefin kjærestetur dit i fjor sommer, billige turer med ryanair.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå