Bilba og gutta :) Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Har hatt mer eller mindre regelmessige kynnere/modningsrier siden kl 9 i dag. Har hatt mye siste uka, men ikke som i dag! De startet etter en runde med sex i dag tidlig. Tror deler av slimproppen gikk forrige helg, men ikke helt sikker. Modningsriene kommer med alt fra 1-7 min mellomrom og varer i 30-50 sek. Noen som har gått sånn i mange dager/uker eller kan jeg regne med fødsel ganske snart? Er 39+2 i dag. Tredjegangsfødende, men har gått 11 og 13 dager over med de to guttene mine.
Bamsemams74 Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har dessverre ingen erfaring med den typen rier. Hos meg går vannet og så kommer riene ganske kraftig etter en stund. Kanskje det hjelper med mer sex? Hi, hi:))
ticalinda Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Det sies at den 3. er en luring..... Det stemte med min i hvertfall. Da gikk jeg med svake, men regelmessige rier i 20 timer. Dro til sykehuset for å sjekke om babyen hadde det bra, og da var ikke fødselen i gang (3 cm åpning). Etter å ha gått en tur på 40 min, for å se om det kunne hjelpe, så var jeg oppe i 5 cm åpning, og fødsel var heldigvis i gang! Lykke til! Ha mer sex, og gå en laaaaang tur!
Bilba og gutta :) Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2012 Har hatt sex for 2.gang i dag (herregud - kan ikke huske sist det skjedde). Tok seg opp igjen da, men blir liksom ikke noe vondere. Gåtur er uaktuelt, for etter alle kynnerne + nedpress og husvask i dag har jeg fullstendig gangsperre. Kjennes ut som symfysen skal sprenges i to... Kom litt mer slim i sted, så håper dette ikke drøyer ut i dagevis/ukevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå