Gå til innhold

*hjelp* er testen positiv eller??

Anbefalte innlegg

Fikk det for meg at jeg skulle ta test i dag, liten sjanse for graviditet men måtte bare.. Så kom det en strek opp, og jeg tok test nr to.. Strek der også.. Og for meg så ser de ut som brede streker, selv om det på bildene kan se ut som tynne.. tre dgr til ikm. Og på begge? Hva tror dere? Takk for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143936285-hjelp-er-testen-positiv-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tusen takk for alle svar=) Jeg vet fremdeles ikke! ClearBlue tatt i morges var like supersvak som i går, altså jeg er usikker. Så dro jeg og kjøpte docmorris test, tok den på utvanna etterm.urin.... Og den ble positiv etter tidsfristen:p !! Så må vel til med en ny test igjen i morgen... *argh* hvorfor kan jeg ikke bare få en helt tydelig og klar strek?? :)

Tok en ny clear blue igjen i dag... Blir dyrt dette:p Der kom det opp en bred, blå strek med en gang. Svak, men jeg tolker den som positiv! Men så tok jeg også en annen test, sånn billig greie (lifeline care tror jeg den het), og den ble negativ.... Så jeg aner jo fortsatt ingenting jo!!

Ikke for å gi opp håper ditt, men jeg har fått slike tester som deg.. De ble liksom ikke sterkere dag for dag. Jeg tok en digitaltest, slik at jeg ikke skulle være usikker lengre. Da stod det "gravid" på testen. Etter 4 dager begynnte jeg å blø kraftig... Tror derfor at spiren ikke har festet seg skikkelig siden jeg ikke fikk sterkere tester dag for dag....

Det er utrolig fælt å ikke vite og bare få halvpositive tester.. Vet veldig godt hvordan du har det! Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg ventet litt med testingen et par dager, hvis de ikke er blitt mer positive da, så burde du kanskje tatt en tur til legen for å ta en blodprøve for hcg- stigning?

Masse lykke til vertfall. Håper du har en spire i magen som klamrer seg fast i 9mnd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...