førstegang...1 Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Venter nytt barn to uker etter at sommerferien i barnehagen starter, og da vil vår første være 2 år. Vi kommer til å være hjemme hele ferien. Når ville dere satt opp fri fra barnehagen? Er da 3 uker som kan deles opp i 3 forskjellige uker hvis man vil Kanskje bra for vår første å gå i barnehagen når minstemann kommer sånn at hun ikke er hjemme mens mye av tiden går til minste mann. Jeg vet ikke!! Noen forslag??
petite fleur Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Venter nytt barn to uker etter at sommerferien i barnehagen starter, og da vil vår første være 2 år. Vi kommer til å være hjemme hele ferien. Når ville dere satt opp fri fra barnehagen? Er da 3 uker som kan deles opp i 3 forskjellige uker hvis man vil Kanskje bra for vår første å gå i barnehagen når minstemann kommer sånn at hun ikke er hjemme mens mye av tiden går til minste mann. Jeg vet ikke!! Noen forslag?? Da lillebror ble født i begynnelsen av juli, valgte vi å ta storebrors ferie så sent som mulig, altså de siste ukene i august. Dette for at jeg og lillebror skulle bli litt kjent og finne en slags rytme sammen først. Dette fungerte svært fint for oss
petite fleur Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Grunnen til at vi ikke tok ferien hans før lillebror kom var at jeg var i forferdelig dårlig form (bekkenet), og det ville vært en nitrist ferie for oss alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå