Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nytt barn to uker etter at sommerferien i barnehagen starter, og da vil vår første være 2 år. Vi kommer til å være hjemme hele ferien.

Når ville dere satt opp fri fra barnehagen? Er da 3 uker som kan deles opp i 3 forskjellige uker hvis man vil

Kanskje bra for vår første å gå i barnehagen når minstemann kommer sånn at hun ikke er hjemme mens mye av tiden går til minste mann. Jeg vet ikke!!

Noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter nytt barn to uker etter at sommerferien i barnehagen starter, og da vil vår første være 2 år. Vi kommer til å være hjemme hele ferien.

Når ville dere satt opp fri fra barnehagen? Er da 3 uker som kan deles opp i 3 forskjellige uker hvis man vil

Kanskje bra for vår første å gå i barnehagen når minstemann kommer sånn at hun ikke er hjemme mens mye av tiden går til minste mann. Jeg vet ikke!!

Noen forslag??

Da lillebror ble født i begynnelsen av juli, valgte vi å ta storebrors ferie så sent som mulig, altså de siste ukene i august. Dette for at jeg og lillebror skulle bli litt kjent og finne en slags rytme sammen først. Dette fungerte svært fint for oss :)

Skrevet

Grunnen til at vi ikke tok ferien hans før lillebror kom var at jeg var i forferdelig dårlig form (bekkenet), og det ville vært en nitrist ferie for oss alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...