Maizen Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Jeg er dritnervøs, har vært lite liv over en lengre periode nå. Var på føden i uke 22 på en kontroll der alt var bra. Er nå i uke 25, men føler det bare blir mindre og mindre. Skal til jordmor på mandag, men kan hun finne ut om det er noe galt? Hun har ikke ul-apparat. Setter pris på alt av svar!!
Gjest Shanti ♥ Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Hun vil i alle fall snakke med deg og finne ut om det er grunn til bekymring, og hjertefrekvensen til babyen (veldig høy/lav) kan jo også gi et pekepinn selv om normal frekvens ikke er ensbetydende med at alt er bra... Det er jo anbefalt å kontakte føden samme dag ved lite liv, så syns ikke du har noe å tape på å ta en telefon dit i dag - kanskje du også kan slippe å få helga ødelagt av bekymringer.. Lykke til..!!!
gutt11spire12 Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Nei, bare ul som kan gi klart,riktig svar på hvordan baby har det. Min jordmor sa at gutten min hadde godt med fostervann, men slo meg ikke til ro med det,for han var så mye roligere i magen. Kom på sykehuset på ul,og ikke mer fostervann. Er du bekymra for noe er galt,ring heller føden og få ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå