Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter dere akkurat på samme tidspunkt? å setter dere før dere drar på jobb og evt står opp tidelig i helgen å setter sprøyta? Eller setter dere den senere som f.eks kl 10 og da må sette den på jobb? Jeg begynner muligens i mrg søndag, så lurer litt på om jeg bør stå opp i 7-tiden å sette den da så slipper jeg å styre med det på jobb til uka. Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte å ha 07.30 som tidspunkt for å sette den, for det var den tida jeg hadde best mulighet for å få satt den (før jobb om jeg hadde dag/aftenvakt, og når jeg kom hjem fra jobb om jeg jobbet natt). Den skal jo tas innen 1 times forskjell, så jeg valgte å ta det da for å unngå å måtte ta det på jobb. I helga hadde jeg på alarm 07.30, Puregon-pennen på nattbordet, våkna, satte sprøyta og sovna igjen de daga jeg kunne det. Funka veldig greit for min del, men man må nok bare finne den tida som passer en selv:)

Skrevet

Ja jeg tror heller jeg vil stå opp tidelig i helgen å heller slippe å ta det på jobb. Jeg skal ta (husker ik navnet) sånn at jeg må blande 4 pulver med veske. Regner med jeg må blande det rett før jeg setter sprøyta? Så må nok stå ordentlig opp, så jeg ikke blander i søvne :)

Skrevet

Oi, skjønner at du ikke kan benytte deg av samme metoden som meg da nei! :P Det var veldig greit med den pennen, bare våkne, sette på spissen, klikke til riktig antall IE, sjekke at antallet var riktig, sette, og så sove. Easy-peasy:P Skal du gå på det lenge? Du får ha masse lykke til ihvertfall!!! :D

Skrevet

Tusen takk :)

Nei heldigvis skal jeg bare gå på den i 2 uker el no. Di trodde hvertfall 10 dager, så jeg slipper unna med å stå opp tidelig i helgen bare 3 dager el no (i mrg og neste helg), så det skal nok gå bra.

Di sa jeg hadde et litt anderledes opplegg en di fleste andre pga lav amh og som oftes kort syklus...

Så heldig du er som har di pennene :) Jeg kommer sikkert til å rote det til uansett om jeg er våken jeg da, skal jo sprøytes ut og inn i flere glass før jeg setter sprøyta. Har aldri gjort no sånn før og jeg kan være litt klønete, så det kan jo bli moro...

Fant frem lappen her nå : Jeg skal ta piller og sprøyter; letrozol og menopur.

Er du i et forsøk nå?

Skrevet

Oi, det syns jeg hørtes komplisert ut! Jaja, du klarer det nok sikkert, og det blir nok lettere og lettere for hver gang;)

Ja, hadde uttak tirsdag og innsett torsdag etter å ha gått på kort regime med Puregon og Orgalutran. Fikk veldig liten dose grunnet PCOS med veldig mange cyster, men kroppen min reagerte såpass på hormonene at jeg ble overstimulert. Så nå ligger jeg i senga på sykehuset og prøver å få tida til å gå med å titte inne på forumet her. Litt negativ akkurat nå, ser ikke for meg at det her noensinne skal gå veien så uggen som jeg er nå, men er vel fremdeles i forsøk frem til evt mens eller negativ test 23.mai. Første forsøk, så aner ikke hvordan detta forløper videre! :)

Hvor skal dere prøve?

Skrevet

Uff da..

kan jeg bare spørre, når du hadde insett på torsdag, har du vært på sykehuset siden pga overstimulering, eller dro du hjem og mått tilbake (jeg er foreløbig så fersk, at jeg vet ikke så mye om hvordan ting fungerer) ? Hvor lenge må du bli der?

Skjønner at du er negativ...det er veldig lett å bli det når det er noe man så inderlig ønsker seg, men så får man mange skuffelser hele tiden. Jeg synes det er veldig vanskelig når folk rundt meg hele tiden blir gravid... Jeg ønsker deg masse lykke til !!

Vi skal til Porsgrunn

Skrevet

Vi har vært i Haugesund, var i veldig fin form der nede i grunn, men legen sa jeg kom til å bli overstimulert. Der var det egentlig bare rett inn og rett ut, reiste hjem til Ålesund samme dag. Vært i relativt fin form (bare litt øm i magen, trolig etter uttaket) frem til i går kveld. Ble innlagt på sykehuset i dag tidlig, blir her foreløpig til i morgen, men mye kan ennå skje, så har ikke tatt det helt for gitt at jeg får reise hjem da.

Hehe, kjenner til den, er jo så mange som er gravide for tida! Har ei god venninne som har termin i september, driver og strikker babyteppe til lisjejenta hennes nå mens jeg ligger her. Begynner å revurdere om det egentlig er så veldig smart med tanke på situasjonen min...:P

Hold ut, det blir snart din tur! Masse lykke til, krysser fingrene for dere! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...