November-spire-79 Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 I går og i dag har jeg kjent en hard kul på magen når jeg ligger på ryggen Betyr det at jeg kan kjenne livmoren min nå? Er 13+5 i dag
eaglebeagle Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Det høres ut som livmoren ja :-) Kjenn etter på morgenen når du har full blære, da skyves liksom livmoren litt opp og ut. Koselig, ikke sant!
November-spire-79 Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2012 Ja jeg kjente det i dag, og hadde full blære så jeg kunne ikke klemme så hardt Det er jammen spennende ja. Artig å kjenne at det vokser Var ikke klar over at det skulle være så hardt hehe
eaglebeagle Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Bare vent til du kommer enda lenger, og får kynnere. Jeg har mage som "stein" flere ganger i løpet av dagen (er i uke 25). Snodige greier :-) Ha en fin gravidedag.
November-spire-79 Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2012 Hehe ja det skal bli spennenden Regner med at man vokser litt raskere fremover nå. Snart i uke 14 og tiden går jammen fort. Deilig å kommer over uke 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå