kaklemor Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Når skal/kan man begynne med hodepute på disse små ? Her merker jeg at om han lille får være i senga vår så vil han ha hodet på puta. Han er 11 mnd
Mamma_til_2 Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 min er 6,5 mnd og har pute, hun liker ikke sove uten. det er en slik tynn barnepute fra ikea, ca 1,5cm høy.
Barbarella og froskebarna Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Hei! Ser at det er flere liknende tråder rundt omkring og at mange bruker hodepute for å unngå skjev hodeform. Vi har ikke brukt det på eldstemann før han var ca to år pga at vi hadde hørt at det øker risikoen for krybbedød. Googlet litt nå, siden jeg ble usikker på om vi satt med utdatert info, og fant dette: http://www.lub.no/farlig-med-pute-til-spedbarn Anbefaler alle å ta en titt før de bestemmer seg for å bruke pute! Men tipper helsestasjonene rundt omkring kommer med veldig ulike råd på dette, som alt annet ;-)
Gjest Kira med en av hver Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Eldste startet da hun var et sted mellom 1,5 og 2 år. Yngste kommer ikke til å få pute før han spør om det eller stjeler min slik eldste startet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå