Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Etter litt tanker frem og tilbake har vi bestemt oss for å IKKE vite Gjorde det ikke sist gang heller. Veldig herlig beskjed å få når barnet er født hva det er.
Lille spire 12 Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Vi skal ikke vite det:-) mye mer spenning med å prøve å gjette seg fram selv:-)
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Min mann har vel bestemt oss for at vi ikke skal vite denne gangen heller.. Jeg kunne tenke meg å vite av praktiske årsaker, men.. Tror det er en dårlig ide at en av oss vet gitt
MammaTilToTette + spire Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Vi valgte å ikke vite det denne gangen...Veldig spennende, og tyder alle mulige tegn for å prøve å finne ut hvem som ligger i magen:)
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Vi skal ikke vite det denne gang:) etter å hva visst kjønn gjennom over halve svangerskapet sist gang har jeg funnet ut at denne gang vil jeg ha spenning frem til målstreken...ikke bare gå å vente på at baby kommer men også få vite hva baby er:) kribler i magen av å tenke på det!
Blomsterpiken og tullene Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 Vi skal heller ikke vite det, klarer fint å vente i noen måneder til, herlig spennende! Og får vi gutt denne gangen, så er det da bare å handle litt klær etter fødselen...
M1975 Skrevet 13. mai 2012 #7 Skrevet 13. mai 2012 Min mann har vel bestemt oss for at vi ikke skal vite denne gangen heller.. Jeg kunne tenke meg å vite av praktiske årsaker, men.. Tror det er en dårlig ide at en av oss vet gitt Jeg vet, mens samboeren min ikke vet. det går helt fint:) litt utfordrende å holde på hemmeligheten de første dagene etter UL, men nå har det blitt en vane. og jeg koser meg med min egen hemmelighet:)
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 13. mai 2012 #8 Skrevet 13. mai 2012 Vi vet ikke, men jeg synes jeg så noe på ul, så da er jeg skrudd helt fast på at det er en gutt
Elsa88 Skrevet 13. mai 2012 #9 Skrevet 13. mai 2012 Vi skal heller ikke vite noe Vi har bearbeidet for og imot å vite det og fant ut at vi ville heller ha en overraskelse på slutten
mamma.no Skrevet 14. mai 2012 #10 Skrevet 14. mai 2012 Vi skal ikke vite det denne gangen og jeg fryder meg ved tanken Vi har to gutter fra før og får mange "jente-kommentarer" denne gangen og da er det utrolig deilig å si: "vet du, det vet vi faktisk ikke før den blir født" Så..., så mye betyr det! Altså hvilken vei tissen går når barnet kommer ut Dette er vår siste - vi må være godt fornøyde med tre små skatter, så jeg er så glad for at vi ikke skal vite noe denne gangen. Det er så spennende!! Jeg gruer meg nesten til 18 ukers ul.....er så redd for at kjønnet skal avsløres. Jaja, får lukke øya jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå