HH72 Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 To jenter kom i uke 37+3. Første jente kom med rompa først og veide 2,2 kg, andre kom med hodet først og veide 2,7 kg. Rask fødsel, rakk ikke noe smertestillende. En stor lettelse å se at de er friske og raske, samt utroolig deilig å bli ferdig m svangerskapet... Da er det forsøk på amming som står på planen. Lykke til dere andre også! :-)
G+F=J+2 rosa:) Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Gratulerer så mye med jentene:) lykke til med amming og nyt tiden:)
Scarlette Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Så deilig med overstått fødsel, og gratulerer så mye med jentene dine. Lykke til videre;)
villmusa1 Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Gratulere så masse med jentene :-) Nyt tiden og kos dere masse
Collette Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 Fantastisk! Gratulerer så utrolig mye. Min første jente ligger også i seteleie. Var det greit å føde i seteleie? Kos dere masse fremover!
HH72 Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2012 Angående seteleie: har født før, en typisk førstegangsfødsel som tok evigheter, så denne fødselen gikk som en drøm i forhold til første gangen. Setebarnet kom lettere ut enn hodebarnet, men det har nok med å gjøre at hun er minst. Slapp tang/klipp etc da det gikk så fort at gynekologen ikke rakk fram, he he. Helt greit for meg iom hun kom av seg selv. Lykke til!
Collette Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 Tusen takk for svar. Det var godt å høre. Da satser jeg på at det går greit her også med tv1 i sete og tv2 i hode. Jeg har også født før, en ganske langdryg affære, så godt å høre at det kan gå såpass raskt og greit.
HH72 Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2012 Ja, mest sannsynlig er er jo adskilig mindre enn første barnet ditt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå