A_K Skrevet 12. mai 2012 #1 Skrevet 12. mai 2012 Hei:) Snuppa mi har hatt høy feber i et par-tre dager nå, uten andre sykdomstegn. Hun er 1 år. Synes det er rart med denne feberen.. Har lurt litt på om det kan være pga tenner som kommer, men hun har ikke vært slik når de andre tennene har kommet. Er det vanlig at små barn har feber i flere dager slik uten å være noe syk ellers? Hun spiser greit, men er selvfølgelig slapp og sutrete pga feberen.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 12. mai 2012 #2 Skrevet 12. mai 2012 Det kan være 4. eller 5. barnesykdom (husker aldri forskjell på de for de er ganske like..) men da får ungen plutselig feber uten at man skjønner hvorfor h*n har feber. Noen dager etterpå kommer det et utslett. Du får google litt på 4. og 5. barnesykdom
C.L.H85 Skrevet 12. mai 2012 #3 Skrevet 12. mai 2012 Ja enig med mamma 85<3 her, høres ut som 4 eller 5 barnesykdom Min tulle hadde feber i 2-4 dager, spiste godt men var litt slapp og sutrete. Fikk et slags nettmønstret utslett- noe som er 5 barnesykdom tror jeg?
Jenny251210 Skrevet 12. mai 2012 #4 Skrevet 12. mai 2012 Dette hadde min 16 mnd gamle datter forrige helg...tror det er fjerde barnesykdom. Hadde opp i 40,1 i feber.
Marsipanmor Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Er ikke uvanlig med feber.. legen våres mente at de ikke brydde seg så veldig om feberen, men om den generelle allmenne tilstanden.. men det er klart at det er greit å gjøre noe for å få ned feberen hvis den blir høy.. Her hadde han feber noen dager da jekslene kom, ellers har heller ikke han hatt feber med de første tennene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå