Gå til innhold

Bunaden passer ikke! :)

Anbefalte innlegg

Gjest Shanti ♥

18+4 i dag, og før jeg skulle vaske bunadblusa til konfirmasjon på søndag tenkte jeg at jeg fikk prøve bunaden for sikkerhets skyld. Det viste seg å være lurt, for der ble det veldig trangt omkring solar plexus! Hjelpes!

Noen ideer til butikker som selger fine og sømmelige (svigerfamilie-konfirmasjon, hehe) kjoler som kan passe en mellomgravid kropp, til en billig penge?

Har en kjole som egentlig passer perfekt, men som har altfor vid utringning.. Eventuelt om noen har ideer for å gjøre den mer sømmelig? Den er i blått "silkestoff", og det passer derfor dårlig med singlet inni..

Eventuelt blir det litt trangt å puste på søndag (og 17.mai)... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143936066-bunaden-passer-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg melder og pass når det gjelder bunad i år... Uke 16, og orker ikke ha det trangt:-) Jeg fant faktisk flere fine kjoler i en butikk jeg vanligvis ikke går innom... Nemlig LMC, gamle Leathermanbutikkene... Kjøpte en lang, turkis kjøle med litt sølv over brystet. Var stram til rett under puppene, så vid... Satt veldig fint på min halvfeite mage:-)

Hvis du går på lmc.as, og tykker på nyheter, så kommer det opp en lakserosa kjole. Var som den, men som sagt turkis, og helt lang. Skal sies at jeg har minipupper, så ingenting ser dristig ut på meg, om man er litt mer velutstyrt, kan den kanskje bli for "puppefiksert"?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...