Mamma til 3 <3 Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Hvor lenge er babyen deres våken mellom hver lur? Vesla her er snart 4 mnd og er som regel våken ca 2 timer mellom hver soving. Sover som regel ikke mer enn 30-40 min i slengen. Bare vurderer om jeg skulle prøvd å holde henne våken bittelitt lenger hvis det går. Kanskje hun sover lenger da. Hu sovner jo som regel når hun blir lagt,så veldig usikker. Hender hu slår til å sover 1-3 timer innimellom. Men det skjer kanskje 1 gang i uka
Håperhåper :) Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Babyen min er våken 2-3 timer maks mellom hver dupp. Føler ikke at hun har noen bestemt rytme på dagen, og føler ikke at det er noen sammenheng mellom hvor lenge hun er våken og hvor lange dupper hun tar. Hun kan være våken i 3 timer og duppe i 20 minutter, eller være våken i 1 time og sove i 3 timer. Klarer ikke helt å forstå meg på rytmen, og følger bare signalene hennes Hun sover uansett best og lengst når vi er ute og triller i vogna så jeg prøver å få til minst en lang tur hver dag.
aragon Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Jenta vår er 3 mnd og er som regel våken 1,5-2t mellom hver lur. Hun har som regel power naps når hun sover inne, men triller vi tur kan hun slå til med 3-4t søvn.
Dini Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Min er 3,5 mnd. Hun er våken alt fra 1 time til 4 timer. Når hun sover, sover hun alt fra 10 min til 2 timer. OM hun sover senere enn 17.00, må jeg utsette leggingen som pleier å være kl 19.00. Så prøver å få til at siste duppen må hun våkne før 16.30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå